تصویب دو مصوبه از شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برای دانشگاه اردکان

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان گفت: دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم با ایجاد آموزشکده پیرادامپزشکی و پذیرش دانشجو در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه اردکان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی فتح‌زاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان گفت: دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه اخیر خود با ایجاد آموزشکده پیرادامپزشکی موافقت قطعی به عمل آورد و مجوز راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی را برای دانشگاه اردکان صادر کرد.

او افزود: شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی در دانشگاه اردکان موافقت کرد و بدین ترتیب دانشگاه اردکان از مهرماه امسال پذیرای دانشجویان این رشته نیز خواهد بود.

 فتح‌زاده در پایان ضمن تبریک به همه‌ دانشگاهیان و مردم دانش‌دوست شهرستان اردکان، از همه افرادی که در تصویب موافقت قطعی آموزشکده پیرادامپزشکی و اخذ مجوز رشته مدیریت بازرگانی تلاش‌های ارزنده‌ای انجام دادند، اعم از گروه‌های آموزشی و رؤسای دانشکده‌های متبوع و به ویژه پیگیری‌های بی‌وقفه و مجدانه ریاست دانشگاه در این امر تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار