رقابت داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در استان سمنان

آزمون ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی برای داوطلبان کارشناسی ارشد در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آزمون کارشناسی ارشد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۱۷۹ شهر کشور از جمله استان سمنان آغاز شده است.

این آزمون با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و در نوبت صبح روز‌های چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه، ششم، هفتم و هشتم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ملک زاده نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان اینکه تعداد داوطلبان نسبت به پارسال یک هزار و ۳۵۸ نفر کاهش داشته است افزود: در مجموع دو هزار و ۹۴۹ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کنکور کارشناسی ارشد امسال در سراسر کشور ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب دارد که امروز چهارشنبه آزمون رشته‌های شناور با ۳۴ رشته و ۷۲ هزار و ۳۹۶ نفر داوطلب در حال برگزاری است.

کنکور کارشناسی ارشد روز پنج شنبه با ۳۴ رشته امتحانی و ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ نفر داوطلب ادامه می‌یابد و روز جمعه هشتم مرداد ماه با ۶۳ رشته امتحانی و ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب پایان می‌یابد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون ۳۶۴ داوطلب کرونایی دارد.

در این آزمون، حضور داوطلبان با ماسک اجباری و فاصله اجتماعی بین هر صندلی ۱۸۰ سانتیمتر تعیین شده است.

همچنین داوطلبان باید از به همراه داشتن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون از قبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی خودداری و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک کن و مداد تراش به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار