انهدام باند‌های قاچاق انسان در سلماس

فرمانده سپاه شهرستان سلماس گفت: پاسداران گمنام سپاه این شهرستان ۳ باند بزرگ قاچاق اتباع بیگانه را در شبانه روز گذشته متلاشی کردند.

سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: پاسداران گمنام سپاه شهرستان سلماس در حراست از مرز‌های کشور، با هوشیاری تمام ۳ باند بزرگ قاچاق اتباع بیگانه را در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سپاه شهرستان سلماس در  شبانه روز گذشته متلاشی کردند.

او گفت:   پاسداران گمنام سپاه شهرستان سلماس ضمن انهدام باندهای سازمان سازمان یافته قاچاق انسان، ۸۶ نفر از اتباع خارجی به همراه ۲ نفر از عوامل قاچاقچی را دستگیر کردند.

سرهنگ میرکاظمی زاده افزود: در این عملیات تعداد ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شده و کلیه دستگیر شدگان نیز با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط دلالت داده شدند.

رمانده سپاه شهرستان سلماس  تاکید کرد: پاسداران جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند تا امنیت پایدار در منطقه را حفظ کرده و عرصه را برای برهم زنندگان امنیت جامعه تنگ نمایند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
درود