مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان:

طرح معیشت جایگزین در حوزه تالاب بین‌المللی هامون وارد فاز فراخوان شد

پورمردان گفت: در پی فعالیت‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته طرح معیشت جایگزین در حوزه تالاب بین‌المللی هامون وارد فاز فراخوان طرح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های زودبازده معیشت جایگزین تالاب بین‌المللی هامون در یک قدمی خط شروع و راه‌اندازی است.

وی افزود: در این مرحله که با هماهنگی نهاد‌های بین‌المللی در خصوص طرح‌های زودبازده معیشت جایگزین در تالاب بین‌المللی هامون درحال انجام است طرح‌ها، ایده‌ها و تمام برنامه‌های پیشنهادی باید به‌صورت پروپوزال به نهاد‌ها و سازمان‌های دخیل در طرح ارائه شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتقای مدیریت یکپارچه منابع طبیعی برای احیای زیست بوم‌های تالاب و حمایت از توسعه معیشت‌های جایگزین جوامع محلی، برای کاهش فشار برداشت و استفاده از منابع تالابی برای احیای تالاب بین‌المللی هامون هدف نهایی طرح است.

وی با بیان اینکه در این طرح با استفاده از ایده‌ها و طرح‌های زودبازده بومی و محلی برنامه‌های معیشت جایگزین اجرا می‌شود تصریح کرد: پروپوزال‌ها باید در قالب فرم استاندار و به همراه مدارک قانونی ثبت رسمی متقاضی حداکثر تا تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ به نشانی ایمیل sistsngrants.ir@undp.org ارسال شود.

پورمردان خاطرنشان کرد: از تمامی علاقه‌مندان وهم‌استانی‌های عزیز به ویژه ذینفعان تالاب بین‌المللی هامون دعوت می‌شود در این پروژه شرکت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار