استاندار اردبیل:

روز اردبیل به همه ایرانیان تعلق دارد

استاندار اردبیل گفت: چهارم مرداد ماه در تقویم ایران فقط مختص اردبیل نبوده و با توجه به تاریخ سازی صفویان، کل کشور از این مزیت بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با اشاره به جایگاه صفویان در تاریخ کشور و تشکیل حکومت شیعی و یکپارچه در ایران گفت: روز چهارم مرداد ماه با توجه به این اقدام مهم در تقویم ملی به نام بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی نامگذاری شده است.

او به منابع انسانی فعال و تاثیر گذار در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اردبیل با داشتن افراد تاریخ ساز در گذشته و اکنون در رشد و تعالی کشور نقش داشته و این روند با قوت ادامه دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: اردبیل با داشتن ظرفیت طبیعی و منابع انسانی در طول تاریخ تاثیر گذار بوده و می‌تواند همواره تحول آفرین باشد.

بهنام جو ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری کم نظیر از جمله نزدیکی به کوه، جنگل، دریا و آبگرم‌ها را یاداور شد و از اجرای چندین طرح گردشگری از جمله پیست‌های اسکی در استان برای رونق بخشی به این بخش خبر داد.

او اظهار کرد: زیرساخت هایی، چون راه، راه آهن و خط هوایی مختص اردبیل نیز در استان برای بهبود رفت و آمد در همه فصول تامین شده و یا در حال اجرا است که گردشگری در تمام زمان‌ها و به خصوص زمستان را میسر می‌کند.

استاندار اردبیل در ادامه به وضعیت کرونایی اشاره کرد و با تاکید بر ادامه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، رفع کرونا را در رونق روزافزون گردشگری و سایر فعالیت‌های اقتصادی با اهمیت خواند.

بهنام جو افزود: با توجه به واکسیناسیون انجام گرفته و در حال انجام پیش بینی می‌شود این وضعیت بهبود یابد، ولی لازم است تا آن زمان مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.