حاشیه‌های عجیب دیدار تیم های فوتبال فولاد و صنعت نفت آبادان

در دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان اعتراض‌های زیادی نسبت به تیم داوری این مسابقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت آبادان که با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم فولاد خوزستان به اتمام رسید، حاشیه‌ها و اعتراض‌های عجیبی را به دنبال داشت. به نحوی که داور این مسابقه بیش از یک بار مجبور به استفاده از کارت قرمز شد. کارت قرمزی که سهم نیمکت نشین‌های ۲ تیم بیشتر از بازیکنان داخل زمین بود.

در اواسط نیمه دوم با خطای حکیم نصاری روی صالح حردانی درگیری بین این ۲ بازیکن پیش آمد که داور با کارت زرد نصاری را جریمه کرد. بعد از این اتفاق پورموسوی، سرمربی آبادانی‌ها حکیم نصاری را از بازی بیرون کشید. درست در همین زمان و بعد از اعتراض‌های این بازیکن و جنگ لفظی او با داور و بازیکنان فولاد او با کارت قرمز داور بازی جریمه شد. همین اتفاق باعث اعتراض نیمکت نشین‌های تیم صنعت نفت آبادان به داور مسابقه شد.

حاشیه دیگر این بازی نیز بعد از اعلام پنالتی برای فولادی‌ها بود و این بار داور بازی مجبور شد سرمربی و یکی از مربیان تیم صنعت نفت آبادان را به علت درگیری با مربیان تیم فولاد خوزستان و اعتراض‌های بیش از حد از زمین بازی اخراج کند. اتفاقی که به هیچ وجه به نفع تیم صنعت نقت آبادان تمام نشد.

تیم فولاد با پیروزی در این بازی ۴۳ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفت. صنعت نفت نیز با ۳۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار