رئیس پلیس راه استان سمنان خبرداد؛

جاده نظامی سمنان ؛ بمب فعال جاده های استان

کبیری جاده نظامی استان سمنان را با ایمنی صفر ذکر کرد و گفت که این جاده هم چون یک بمب فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در پنج سال گذشته ۲۳۴ تصادف در جاده نظامی رخ داده است که ۱۱ فوتی و ۱۳۰ مجروح داشت و باید اقدام‌های لازم برای ایمن سازی و بهسازی این محور در دستور کار قرار گیرد.

او بیان کرد: ۱۰ کیلومتر از مسیر سمنان- فیروزکوه مدت طولانی است که آماده بهره برداری می‌باشد و نیاز داریم تا نواقص موجود در خصوص جدا کننده این مسیر را هر چه زودتر برطرف کنیم تا این محور زیر بار ترافیک قرار گیرد.

سرهنگ کبیری  اضافه کرد: بیشترین واژگونی‌ها در دهانه پل‌ها اتفاق می‌افتد که نیاز است تا ایمن سازی و آشکار سازی در دهانه پل‌ها صورت گیرد.

رییس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: بیشترین آسیب‌ها را در سال گذشته در بخش راه‌های روستایی و فرعی شاهد بودیم که نیاز است تا نواقص در این حوزه نیز برطرف شود.

او ادامه داد: تعداد کل تصادف‌ها در راه‌های استان شامل حوادث فوتی، جرحی و خسارتی در این مدت، نسبت به سال قبل چهار درصد افزایش داشت.

کبیری افزود: بدون شک برای کاهش حوادث نیاز است تا نسبت به ایجاد مراکز استراحتگاهی، پارکینگ‌های دائمی و موقت و تقویت این مهم برای اسکان و استراحت مسافران در سطح استان اقدام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.