کاهش ۷ درصدی حوادث منجر به فوت در استان سمنان

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: تصادفات منجر به فوت در چهار ماهه نخست امسال هفت درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۰، میزان حوادث و تصادفات منجر به فوت در راه‌های استان با کاهش هفت درصدی روبرو است، ابراز کرد: با اقدامات و گزارشات ارائه شده، استان در بحث ایمنی راه‌ها رشد خوبی داشته و در کشور جایگاه خوبی داریم.

او با بیان اینکه شاهراه اصلی، صنعتی، مهاجر و مسافر پذیر بودن استان باید مورد توجه قرار گیرد تا ما هرچه در توان داریم اقدامات در حوزه ایمنی راه‌ها را افزایش دهیم، ابراز کرد: مسئولان امر در حوزه ایمنی راه‌ها تلاش دارند تا با تعامل، همگرایی و آموزش و آگاهی بخشی، در راستای پیشگیری از بروز حوادث گام بردارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه برخی راه‌های استان حادثه خیز بوده، نیاز به بازسازی و بهسازی دارند که نیاز است تا در این حوزه اقدامات جدی صورت گیرد، تاکید کرد: تمامی نواقص جاده‌ای و نقاط حادثه خیز در راه‌های استان باید به صورت کامل و مستمر احصا شده و ضمن طرح در جلسه، با قید زمانبندی مشخص به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.