برگزاری جشنواره داستان نویسی در خوزستان

دبیر اجرایی جایزه ادبی مستقل واژه گفت: نخستین جشنواره داستان نویسی جایزه ادبی مستقل واژه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 مرتضی امینی‌پور دبیر اجرایی جایزه ادبی مستقل واژه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  نخستین جشنواره داستان نویسی جایزه ادبی مستقل واژه به صورت مجازی برگزار می‌شود و تمامی داستان‌نویسان فارسی‌زبان، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

او بیان داشت: ما باور داریم نباید برای نویسنده تعیین کرد از چه بنویسد، به همین دلیل، موضوع داستان‌های ارسالی آزاد است، هر نویسنده تنها می‌تواند با یک اثر در این مسابقه شرکت کند و داستان خوب باید همه‌جا بدرخشد، پس هیچ محدودیتی برای ارسال داستان‌هایی که پیش از این در جشنواره‌های دیگر برگزیده شده‌اند وجود ندارد.

امینی‌پور افزود: وقت آن است که درست نوشتن را بیاموزیم، به همین دلیل آثاری که از نظر ویرایش اشکالات قابل ملاحظه‌ای داشته باشد، از داوری کنار گذاشته می‌شوند و هیئت داوران تا مرحله معرفی برگزیدگان از نام نویسندگان و آثارشان مطلع نخواهند شد.

دبیر اجرایی جایزه ادبی مستقل واژه تصریح کرد: به نفر اول تندیس، لوح افتخار و سه میلیون تومان جایزه نقدی، نفر دوم لوح افتخار، دو میلیون تومان جایزه نقدی و نفر سوم لوح تقدیر و یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.

او با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به ایمیل m.kamyab ۷@yahoo.com و یا از طریق تلگرام یا واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۹۹۲۲۱۳۸۵ تا پایان آبان ماه است، گفت:  داستان‌ها در قالب فایل Word با فونت BNazanin ۱۴ و مشخصات کامل نویسنده شامل نام داستان، نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، شهر و استان در ابتدای داستان نوشته شود.

انتهای پیام/م  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.