نوجوان خوزستانی سوار بر قطار موفقیت

هر کسی طالب موفقیت است، با کشف استعداد‌ها و توانایی‌ها و البته تحمل سختی‌ها و مرتفع کردن آنها، در مسیر هدف گام بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوجوان موفق حکایت همان نوجوان خوزستانی است که با وجود سن کم، توانسته در حوزه فرهنگی و نویسندگی و شعر به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند.

حسین بازپور نوجوان موفق خوزستانی که در سال ۱۳۸۰ متولد شده است، در تشریح موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده، به خبرنگار ما گفت: فعالیت در زمینه نویسندگی را به صورت مقدماتی از کلاس پنجم آغاز کردم، ولی بتدریج علاقه ام به این موضوع بیشتر شد و از کلاس هفتم حرفه‌ای در این زمینه داستان نویسی فعالیت نمودم و مسیرم اینگونه ادامه پیدا کرد و تصمیم گرفتم در کارگاه‌های داستان نویسی بیشتری شرکت کنم.

او با بیان اینکه موفق شدم در ۱۵ سالگی یک مجموعه داستان به نام "ستاره" را بنویسم و در سال ۹۶ به چاپ برسانم، افزود: این مجموعه شامل ۷ داستان کوتاه می‌شود که به مسائل اجتماعی، اخلاقی، احترام به پدر و مادر، نتیجه کار‌های خوب و بد و ... می‌پردازد و چاپ سوم این کتاب منتشر خواهد شد، ضمن اینکه مجموعه داستان کوتاه برای نوجوانان تحت عنوان "چهارشنبه ۱۰ صبح" و مجموعه شعر به عنوان "نشسته در ایستگاه قلب" که به موضوعات عشق، دوری، دلتنگی و محبت می‌پردازد، به زودی به چاپ می‌رسند.

بازپور "چونکه صد آمد"، "از ویترین کتابخانه تا خیابان بارانی"، "از جنوب گریه‌ها"، "آن‌سویِ دیوار باران"، "پایتخت شعر" زیر چتر آفتابگردانها" و... را از جمله کتاب‌های مشترک چاپ شده عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون موفق شده ام رتبه اول استانی و کشوری در اولین و دومین جشنواره دانایی و توانایی، رتبه دوم شعر در چهارمین جشنواره استاندارد، رتبه دوم شعر در مسابقات دانش‌آموزی، رتبه دوم شعر در مسابقات پرسش مهر، رتبه برگزیده در پنجمین سوگواره شعر عاشورایی هفتاد و دو پروانه، رتبه اول داستان در مسابقات پرسش مهر و رتبه اول مقاله‌پژوهی در مسابقات پرسش مهر را کسب کنم.

نوجوان موفق خوزستانی کسب رتبه برتر شعر در اولین مهرواره ادبی قاب عکس آفتاب، کسب رتبه نخست استان و رتبه برگزیده در نخستین مهرواره کشوری شعر آیینی اشک ماه، کسب رتبه اول استان و کسب جایزه استعداد برتر شعریِ زیر ۲۰سال در نهمین جشنواره شعر سراسری بسیج و همچنین کسب رتبه اول در جشنواره جوان موفق در عرصه فرهنگی و هنری و معرفی به‌عنوان جوان موفق را از دیگر موفقیت‌های خود برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.