ورود ۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به مازندران

بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی در یک هفته گذشته از بندر امام خمینی به استان وارد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی از سوی ۴۶۲ دستگاه کامیون از بندر امام خمینی به استان وارد شد.

او از شرکت‌های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر استان خواست برای انتقال کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از مبداء بندر امام خمینی (ره) به مقصد مازندران سریع‌تر اقدام کنند.

نجفی با اشاره به وضعیت آماری بخش حمل و نقل کالای استان، گفت: حدود ۱۸هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین، تعداد ۱۷۵۰۰ هزار نفر راننده حرفه‌ای با ۱۳۲شرکت و موسسه حمل و نقلی کار جابه جایی انواع کالا‌ها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و این تلاشگران همیشه در انتقال کالا‌های مورد نیاز مردم همت گمارده اند.

او افزود: تخلیه بنادر از کالا‌های دپو شده به ویژه کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی موردنیاز دامداران در حال حاضر ضروری بوده، بنابراین شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای استان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون‌های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام کنند.

نجفی گفت: با توجه به جلسات متعددی که طی روز‌های اخیر با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان داشتیم، انتظار می‌رود روند جابه‌جایی و حمل کالا‌های اساسی مربوط به استان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.