آمادگی کامل مازندران برای حمل کالا‌های اساسی از بندر امام

ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران از آمادگی کامل برای جابه‌جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی( ره) برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در جلسه اضطراری هماهنگی برای جابه‌جایی کالا‌های اساسی استان گفت: مازندران آمادگی کامل را برای جابه‌جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی استان خوزستان دارد.

او بر اعزام ناوگان به بندر امام خمینی و حمل سهمیه نهاد‌های دامی تا حداکثر ۱۰ روز آینده تاکید کرد و افزود: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع بعدی امکان صدور بارنامه برای همه شرکت‌های حمل و نقل کالا (به استثتای شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فراورده‌های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی (ره) به تمام نقاط استان برای کالا‌های ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد.

نحفی در ادامه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بخش دولتی و خصوصی تاکید کرد و گفت:: این اداره کل آمادگی دارد که نظرات و ایده‌های سازنده ارائه شده توسط صنف را حمایت کرده و به عملی شدن طرح‌های توسعه‌ای بخش خصوصی کمک کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با عنایت به اینکه در تشکل‌های صنفی حمل و نقل استان انسان‌های ارزشی، متدین و تحصیل کرده هستند امید واثق دارم که بتوانیم با صفا و حمایت و درک متقابل و همدلی و در چهارچوب قوانین و مقررات امورات حمل و نقل استان را به خوبی انجام داده و مشکلات موجود را مرتفع کنیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.