مهمانی عاشقانه خدا +فیلم

فردا روز دعوت عاشقانه‌ی بندگان به مهمانی خدا است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،عرفه روزی است که جاماندگان خود را برای وصل به یار مهیا می‌کنند و در این مسیر سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) را واسطه قرار می‌دهند.

فردا روز دعوت عاشقانه‌ی بندگان به مهمانی خدا است. ضیافتی که در آن، سفره‌ای گسترده به وسعت جود و کرم میزبان پهن شده است. روزی که نگین ماه ذی الحجه است. روز شنیدن نجوا و‌تر شدن دیده‌های بارانی، فردا روز سبز دعا است، روز عرفه

انتهای پیام/

برچسب ها: عرفه ، مهمانی خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۳۷ ۲۸ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بنده حقیر فقیر کمترین مستضعفین روسیاه بینوای درگاه خداوند جل جلاله در شب روز عرفه فقط به فقط یک دعا را زمزمه می کنم دعا می کنم و می گویم اگر دعای این حقیر کمترین روسیاه بالا برود و شنیده شود و می گویم اللهم عجل لولیک الفرج الهی فقط به فقط برسان منجی عالم بشریتت را برسان خلیفه الله الاعظم عج را که اگر فقط به فقط همین یک دعا از همه مومنین مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص استجابت شود و آن حضرت ظهور کنند همراه با یاران صدیقشان همه مشکلات و مصائب کل جهان اسلام و سر تا سر جهان حل و فصل خواهد شد ، از همه امت واحده رسول الله ص هم التماس فقط به فقط همین دعای اللهم عجل لولیک الفرج را داریم و خلاص . والسلام و صلوات التماس دعا .