با موافقت هیات دولت:

بخش های مرحمت آباد و باروق میاندوآب به شهرستان ارتقا یافت

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی از موافقت هیئت دولت با ارتقای بخشداری های مرحمت آباد و باروق به فرمانداری خبر داد.

مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از موافقت هیئت دولت با ارتقا بخشداری های مرحمت آباد و باروق به فرمانداری خبر داد، و افزود: تلاش می‌کنیم پس از طی مراحل اداری و با مشخص شدن سرپرست فرمانداری، تابلوی فرمانداری در دو بخش مرحمت آباد و باروق در آینده نزدیک و در یک روز مناسب نصب شود.

او با بیان اینکه قطعا این موضوع زمینه ساز توسعه و پیشرفت این سه شهرستان خواهد شد و مردم از برکات آن بهره مند می‌شوند، افزود: هم اکنون مقدار بودجه به یک شهرستان در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی و بهداشتی و... اختصاص می‌یابد و تقسیم می‌شود که در آن صورت سه ردیف بودجه جداگانه در هر بخش مانند فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، خدماتی و... برای سه شهرستان به طور جداگانه  مشخص و مردم از بودجه و خدمات بیشتر و بهتر بهره‌مند خواهند شد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزایش زمینه‌های اشتغال زایی را از مزایای ارتقای دو بخش مرحمت آباد و باروق به شهرستان عنوان کرد.

بخش مرحمت آباد به مرکزیت شهر چهاربرج شامل ۳ دهستان و بخش باروق به مرکزیت شهر باروق شامل ۳ دهستان می‌باشد که در شهرستان میاندواب واقع شده اند.

در حال حاضر ارومیه، اشنویه، بوکان، پلدشت، پیرانشهر، تکاب، چالدران، چایپاره، خوی، سردشت، سلماس، شاهین‌دژ، شوط، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده شهرستان‌های استان آذربایجان غربی است که با این دو بخش به شهرستان تعداد شهرستان‌های استان به ۱۹ خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
لعنت به عیسی زاده