جهاد اسلامی: یورش دشمن اشغالگر به مسجدالاقصی نمونه کامل تروریسم است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی حملات وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال تلگرامی یونیوز، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اقدام وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی در یورش به مسجدالاقصی را نمونه بارز تروریسم علیه اعراب و مسلمانان توصیف کرد.

طارق سلمی اعلام کرد آنچه از صبح امروز در مسجدالاقصی در حال رخ دادن است، نمونه کامل تروریسم و تعرض به همه عرب ها و مسلمانان است.

جنبش حماس از فلسطینی‌ها خواست در برابر یورش شهرک نشینان صهیونیست، به طرف قدس حرکت کنند و در صحن‌های مسجد الاقصی تا عید قربان اعتکاف کنند.

نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با یورش به مسجد الاقصی با نمازگزاران درگیر شدند. بر اساس گزارش رسانه‌های محلی صبح امروز با یورش نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی، فلسطینیان با پرتاب سنگ به سوی آنان از خود دفاع کردند.

منابع فلسطینی می‌گویند ۱۲۱۰ شهرک نشین و ۲۰ مأمور اطلاعاتی صهیونیست با همراهی صهیونیست‌های تندرو از صبح امروز به حیاط‌های مسجد الاقصی حمله کردند و نیرو‌های اشغالگر اکنون دروازه مغربی مسجد را بسته اند.

پیش از این نیز سخنگوی جنبش حماس  اعلام کرد: اشغالگران با رها کردن افسار شهرک نشینان در مسجدالاقصی عجز و ناتوانی خود را به نمایش گذاشتند و باید این را بدانند که مردم ما برای مقابله با آنها آمادگی دارند و ما از مردم دعوت می کنیم به سمت قدس و مسجدالاقصی حرکت کنند و مانع یکه تازی اشغالگران و شهرک نشینانش در این مکان مقدس شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار