هشدار حماس به تل‌آویو: صبر مقاومت را درباره قدس محک نزنید

جنبش حماس در بیانیه‌ای در خصوص تعرض و دست درازی صهیونیست‌ها به قدس هشدار داد و تاکید کرد که صبر مقاومت را در این خصوص محک نزنند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی در خصوص یورش به مسجد الاقصی هشدار داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه در خصوص ادعای شهرک نشینان تندور برای حمله به مسجد الاقصی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که صبر مقاومت را محک نزند.

در بیانیه حماس آمده است: فلسطینیان و مقاومت شجاعانه در نوار غزه انگشتان خود را بر روی ماشه نگه دارند تا نیرو‌های اشغالگر بدانند که ما سپر مسجدالاقصی و شمشیری کشیده برای قدس هستیم.

جنبش حماس همچنین از جوانان ساکن قدس اشغالی خواست تا روز شنبه جهت مقابله با شهرک نشینان صهیونیست در آماده باش به سر ببرند.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان نیز  از امت اسلام و آزادگان جهان خواست از حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی جلوگیری کنند.

در بیانیه اتحادیه جهانی علمای مسلمان «اقدامات تحریک آمیز مکرر و ادامه حملات افراط گرایان به مسجد الاقصی» محکوم شد.

در این بیانیه آمده است: شهرک نشینان اشغالگر و متجاوز، چندین دهه است که اصرار دارند به مسجد الاقصی حمله کنند و آخرین تلاش آن‌ها در ماه مبارک رمضان بود که شهروندان فلسطینی حامی مسجد الاقصی که در آن مستقر هستند این توطئه آن‌ها را با شکست مواجه کردند بنابراین این طرح این بار نیز شکست خواهد خورد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما به طور کلی از فلسطینی‌ها و به ویژه شهروندان ساکن قدس و اطراف آن می‌خواهیم برای محافظت از مسجد الاقصی، تلاش کنند و این افتخار بزرگی است که هر مرد و زن مسلمان، آن را آرزو می‌کند و در این تلاش‌ها بزرگترین پاداش الهی نهفته است.

گروه‌های افراطی صهیونیست برای تشدید حملات به مسجد الاقصی در روز ۱۸ ژوئیه فراخوان صادر کرده اند و صهیونیست‌ها مدعی هستند که در این روز تخریب معبد سلیمان صورت گرفته است و این روز سالگرد «تخریب معبد» نامیده می‌شود. صهیونیست‌های افراطی در تدارک راهپیمایی در اطراف دیوار‌های باب العامود در این روز هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار