آسیب‌های اجتماعی مهمترین تهدید جامعه امروز

معاون استاندار سمنان از آسیب‌های اجتماعی به عنوان مهمترین تهدید جامعه امروز نام برد و گفت: مهمترین خطر و آسیبی که جامعه را تهدید می‌کند، آسیب اجتماعی است و نیاز است تا مردم راه مقابله با اینگونه آسیب‌ها را بیاموزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب‌الله خجسته پورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین گرامیداشت هفته بهزیستی در استان دگفت: کسانی که در حوزه مباحث اجتماعی، تعهد و تخصص دارند می‌توانند آسیب‌های اجتماعی را به موقع شناسایی و از بسیاری از معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد، خودکشی و سایر معضلات اجتماعی جلوگیری کرده و در این نقطه است که نقش بی‌نظیر و بی‌بدیل اورژانس اجتماعی نمایان می‌شود.

وی افزود: برون‌سپاری برخی از خدمات سازمان بهزیستی بسیار امری خطیر است و هرچه بتوان وظایف این سازمان را به سازمانی تصمیم‌گیر، ستادی و ناظر تبدیل کنیم و خدمات برون سپاری شود، می‌توان شاهد ارتقاء خدمات بود.

خجسته‌ پور بیان کرد: پیشگیری امری بسیار حائز اهمیت است، اگر به درستی اجرا شود، از ورود بسیاری از افراد به جامعه اقشار آسیب پذیر جلوگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید ورودی سازمان‌های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر سازمان های حمایتی کاهش یابد.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در کاهش گستره جامعه اقشار آسیب پذیر و ارتقاء سطح رفاه این افراد، عنوان کرد: باید با اقدامات پیشگیرانه و موثر به روزی برسیم که ما در تلاش برای یافتن افراد آسیب پذیر در جامعه باشیم.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار