معرفی فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نزاجا در تبریز

فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهر تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در شمال غرب کشور، سرهنگ ستاد علی دلاور به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نزاجا معرفی شد.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: تیپ‌های نیروی مخصوص امروز در ارتش‌های جهان نقش راهبردی و ویژه دارند و هم اکنون نیروی زمینی محور ارتش جمهوری اسلامی ایران در سازمان دهی و تولید دانش نظامی، مبنا و الگوی سازمان‌های نظامی دنیاست و توسعه توانمندی‌ها و آمادگی برای رزم نقطه پایانی ندارد.

او ادامه داد: آمادگی و بازدارندگی ارتش باید روز به روز بیشتر شود و امروز مردم ایران امنیت و آرامششان را مدیون آمادگی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح هستند.

سرتیپ حاجیلو اضافه کرد: تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع یک نیروی خاص، زبده و آموزش دیده است که آمادگی این یگان رزمی موجب آرامش قلوب مردم منطقه و کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به رضایت فرمانده کل قوا از عملکرد نیروی زمینی ارتش در تمامی زمینه‌ها افزود: امروز عملکرد ارتش نمایانگر آیه شریفه "أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" است که ارتش در حوادث مختلف همانند زلزله کرمانشاه و سیل گلستان در کشور قبل از ستاد مدیریت بحران برای کمک به مردم حاضر بود.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی، اقتدار و قدرت برای دفاع از حدود و ثغور و منافع ملی کشور است و این بزرگترین افتخار ماست.

پایان این برنامه با رژه یگان‌های منتخب تیپ ۲۵، رزمایش انهدام خانه تیمی منافقین و قدرت نمایی تکاوران تیپ ۲۵ نیروی مخصوص همراه بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.