همایش فرماندهان و روحانیان نیروی زمینی ارتش در تبریز

گردهمایی سیاسی فرماندهان و روحانیان نیروی زمینی ارتش مستقر در آذربایجان شرقی و اردبیل در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی درگردهمایی سیاسی فرماندهان و روحانیان نیروی زمینی ارتش با ذاتی و دیرینه خواندن دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی گفت: آن‌ها به دنبال نابودی قدرت ذاتی ما هستند و تقابل ما با آمریکا و دیگر دشمنان مانند تقابل حق و باطل است و هیچ گاه این تقابل تمام نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب افزود: تجربه تاریخی نشان داده است که هر کسی تسلیم شد ذلیل شد دشمن برای ایران ضعیف تلاش می‌کند و ما برای ایران قوی تلاش می‌کنیم که امروز می‌بینیم به لحاظ قدرت منطقه‌ای ایران به سطحی رسیده است که هیچ معاهده و معادله‌ای در منطقه جز با جلب نظر و توجه ایران امکان پذیر نیست.

او با اشاره به اینکه انتخابات این دوره نخستین انتخابات ریاست جمهوری بعد از بیانیه گام دوم و اولین انتخابات بعد از سیطره ویروس کرونا است افزود: انتخابات اساسا پشتوانه مردمی نظام و خنثی کننده تهدیدات دشمن و قدرت ساز ارزان است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب گفت: حضور حداکثری مردم و مشارکت آنان در انتخابات مطابق فرموده مقام معظم رهبری "واجب عینی" است و نه "واجب کفایی" و طبق فرمایش امام خمینی (ره) از اوجب واجبات است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقتدای ما به امام خامنه‌ای است که در زمینه انتخابات دو خواسته دارند یکی انتخاب اصلح و دیگری مشارکت حداکثری.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب از ویژگی‌های رئیس جمهور در شان کشورمان انقلابی بودن، روحیه جهادی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد را برشمرد و گفت: درست است که ما در مسائل اقتصادی مشکل داریم اما می‌توانیم با مشارکت حداکثری کسی را انتخاب کنیم که با فساد مبارزه کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.