استاندار لرستان:

۱۴۷ میلیارد تومان طرح راهداری در لرستان به بهره‌برداری رسید

استاندار لرستان گفت: ۱۴۷ میلیارد تومان طرح راهداری در این استان امروز پنجشنبه هم زمان با سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ،  استاندار لرستان با اعلام بهره برداری از ۱۴۷ میلیارد تومان طرح راهداری در این استان طی امروز پنجشنبه هم زمان با سراسر کشور گفت: طرح‌های بهره برداری شده در لرستان شامل بازسازی، مرمت و احداث ۲۸ دستگاه پل، روکش آسفالت محور‌های اصلی و شریانی به طول ۴۶ کیلومتر و روشنایی طولی پنج کیلومتر از جاده‌های استان است.

او با اشاره به بهره برداری ۶ پل آسیب دیده از سیل در پلدختر با اعتبار حدود ۶۷ میلیارد تومان تصریح کرد: بهسازی و روکش آسفالت محور‌های فرعی و روستایی در قالب طرح ابرار به طول ۶۴ کیلومتر و روشنایی نقطه‌ای ۱۱ مکان نیز از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز در لرستان بود.

استاندار لرستان ادامه داد: امروز در کل کشور ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح بازسازی‌های سیل از جمله ۱۰۰ کیلومتر راه، ساخت، تعمیر و بازسازی ۱۷۰ دستگاه پل، بازسازی و نوسازی ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری، روکش آسفالت ۷۵۰ کیلومتر راه شریانی و اصلاح ۳۰ نقطه پرحادثه به بهره برداری رسید.

طول راه‌های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.