نماینده مردم بروجرد خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی و صنعتی در بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی و صنعتی با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی و صنعتی با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان آغاز شد.

فاطمه مقصودی  افزود: با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون عملیات نصب سوله بزرگترین کارخانه ظروف یکبار مصرف غرب کشور در بروجرد آغاز شده است.

او اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۱۰۰ میلبارد تومان اعتبار با حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی جذب و زمینه اشتغال ۳۵۰ جوینده کار در این شهرستان فراهم خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه خیز بودن محور آبسرده و وجود تونل آبسرده بیان کرد: این تونل فاقد روشنایی بوده و در یک سال اخیر پیگیری‌های زیادی برای تامین اعتبار روشنایی تونل آبسرده انجام شده است.

مقصودی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و حمایت مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای لرستان عملیات اجرایی روشنایی تونل آبسرده به زودی آغاز خواهد شد.

او تاکید کرد: در این راستا یک میلیارد تومان برای اجرای عملیات اجرایی این تونل تخصیص داده شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کار اصلاح شبکه برق رسانی روستا‌های کهریز، ملک آباد، سنگ‌سفید شهرستان بروجرد که پیش از این از طریق ملایر تامین می‌شد، با هزینه حدود ۲۰ میلیارد ریال به زودی به شبکه انتقال برق لرستان متصل خواهد شد.

مقصودی گفت: با تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق لرستان پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط در حال اجرا است که بزودی با تحویل گرفتن شبکه فشار ضعیف، خدمات خوبی برای روستاییان اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.