محدود کردن امکان پاسخ دهی پس از انتشار توئیت

توئیتر قصد دارد به زودی ویژگی جدیدی را ارائه کند که امکان ویرایش افرادی که پس از انتشار توئیت اجازه پاسخ دادن، دارند را بتوان تغییر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۹ تو ۵ مک؛ در مدت زمانی که از معرفی توئیتر تاکنون گذشته این شبکه اجتماعی ویژگی‌های بسیاری را به کاربران ارائه کرده است. اکنون توئیتر با قابلیت جدیدی آمده که برای کنترل بیشتر کاربران در پاسخ به توئیت‌ها طراحی شده است. توئیتر اکنون در حال توسعه این ویژگی است.


بیشتر بخوانید


قابلیتی جدید برای راحتی کاربران در توئیتر

در حال حاضر کاربران فقط در زمان توئیت زدن می‌توانند انتخاب کننده که چه کسانی به این توئیت پاسخ دهند، اما با این ویژگی جدید امکان محدود کردن افراد برای پاسخ دادن به توئیت پس از انتشار آن وجود دارد. با ارائه این ویژگی پس از انتشار توئیت، کاربران می‌توانند روی پاسخ‌های ارسال شده از سمت کاربران کنترل و مدیریت بیشتری داشته باشند و همچنین می‌توانند انتخاب کنند که چه افرادی به این توئیت پاسخ ندهند و آن‌ها را محدود کنند. توئیتر اعلام کرد که این ویژگی جدید و کاربردی را از ماه آینده در دسترس کلیه کاربرانش قرار دهد و انتظار می‌رود که این ویژگی برای همه سیستم عامل‌ها و نسخه وب هم ارائه شود.

محدود کردن امکان ریپلای پس از انتشار توئیت برای کاربران توئیتر

کاربران برای استفاده از این ویژگی کافی است پس از ارسال یک توئیت روی سه نقطه بالای سمت راست توئیت ضربه بزنند و گزینه‌ای با عنوان چه کسی می‌تواند به این توئیت پاسخ دهد را انتخاب و از بین گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شود یکی را به انتخاب خودشان مشخص کنند. توئیتر با ارائه این ویژگی قصد دارد تا به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند مدیریت و کنترل بهتری روی حساب هایشان داشته باشند و با خیالی آسوده بتوانند با دیگران در این شبکه اجتماعی تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۸:۲۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
لطفاً از پیام رسان بله هم گزارش تهیه کنید.
آخرین اخبار