قبادی دانا خبر داد؛

ساماندهی ۱۴۲ هزار واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در زمینه احداث مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی ما از همه ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کرده ایم و در حال حاضر ۱۴۲ هزار مسکن ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین واگذاری 2075 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازما بهزیستی گفت:نهضت ایجاد و احداث مسکن یکی از مبارک‌ترین کار‌ها است که در حال حاضر جاری است. بودجه ما آنقدر کم است که کار‌های ما را متاسفانه محدود می‌کند. در این زمینه ما از همه ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کرده ایم و در حال حاضر ۱۴۲ هزار مسکن ساماندهی شده است.

قبادی دانا گفت:در سه سال اخیر جهش خوبی را داشته ایم. اما امروز این خبر خوش را داریم که با کمک دولت و سازمان برنامه و بودجه و مجلس، مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد توان برای حمایت خانواده‌های تحت پوشش در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: بخشی از جامعه هدف ما زمین مناسب هم ندارند که امیدوارم با وزارت راه و شهرسازی به تعامل خوبی برسیم.

وی افزود: از همه دست اندرکاران حوزه مسکن که با سازمان بهزیستی کار کرده‌اند تشکر می‌کنم و تا زمانی که همه افراد تحت پوشش‌ سازمان بهزیستی به مسکن برسند، ما کار خود را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بتول قاسمی
۲۱:۲۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۶ ۲۴ تير ۱۴۰۰
سال 91 مسکن مهر از طریق بهزیستی ثبت نام کردم معلولیت شدید جسمی دارم متاهل و بیکارم بعد از چند سال که هی قیمت رو بالا بردن سال 97اعلام کردن یا باقی پول رو واریز کنید یا انصراف بدین من اونموقع 11میلیون واریز کرده بودم دیگه توان مالی نداشتم به اجبار انصراف دادم هنوز پول من رو پس ندادن اصلا بهزیستی بعد از انصراف من رو رها کرد و گفت خودت برو مسکن وشهرسازی پیشوا ورامین دنبال کارهات شما بگین من سال 91 میتونستم با کمی قرض و وام یه خونه تو جنوب شهر که الان زندگی میکنم بخرم الان همون خونه شده 300میلیون با 11میلیون الان یه یخچال هم نمیشه خرید دردمون رو به کی بگیم آخه؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم میرجلیلی
۱۷:۳۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سلام آقا خست نباشین همه این که میگین بهش عمل کنید و این چجور بهزیستی که نمیتونه به یک مدجوی بهزیستی کمک کنه من ۱۰ سال فقت یک مستمری میگیرم درخوا ست وام کردم ندادن درخواست خانه کردم ندادن شما بگو من چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من یک دختر ۱۴ ساله دارم همه مشکلاتش از پنچ سالگی شروع شد از اولین بار که ۵سالش بود خیلی حالش بدبود اعصاب وروان داروداد بعد یک سال گفتن یک کلیه هرماه بستری میشدبعد گفتن مًانه عمل جراحی شد بعدگفتن دکترا قلبش خون پس میده بهد شد شنوایی حالا شده مغزی ایزیلایف میشه نه میتونه ادرار نگه دارد نه مدفوع نمیدونم چیکار کنیم تهت پوشش هست بهزیستی من وهمسرم کارگری میکنیم ودر یک اتاق ۱۵ متره مستاجریم پسرم ۹ سال دارد من خیلی به مشکل میخورم ناراحتی اعصاب داره دخترم داخل یک اتاغ خیلی سخت نگهداریش تاحالاهم هیچ مسکنی از طرف بهزیستی به ما ندادن خرج ها هزینه ها خیلی بالاست تورا خدا یک کاری کنید این همه مسکن چون من سرپرست جوان دارم به ما تحلق نمیگیره کمک کنید تا به مرکز ندمش