واکنش مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش؛ شکایت می‌کنیم!

مسعود جعفری جوزانی گفت به زودی از پزشکی که فک دخترش را فلج کرده شکایت می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیگر سینما و تلویزیون ـ با انتشار ویدیویی، از فلج شدن فکش به خاطر اشتباه پزشکی خبر داد، رحمت‌الله توکل ـ مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی و جانشین دادستان نظام پزشکی ـ در پاسخ به این گله مندی تاکید کرد که سحر جعفری جوزانی تاکنون نه مراجعه کرده و نه شکایتی داشته است؛ با این حال آن‌ها با مسعود جعفری جوزانی، کارگردان سینما و تلویزیون و پدر سحر جعفری جوزانی تماس گرفته و با او قرار ملاقات گذاشته اند، اما جعفری جوزانی به این قرار ملاقات نرفته است. او سپس عنوان کرد: «ما می‌خواستیم خانم جعفری جوزانی با پزشک معالج روبرو شوند و مطالب را در حضور یکدیگر بیان کنند تا بعد برایشان کمیسیون تشکیل داده و مشکل را رفع کنیم.»


بیشتربخوانید


حالا مسعود جعفری جوزانی  اظهارات این مسوول سازمان نظام پزشکی را جانبدارانه عنوان می‌کند و می‌گوید: متاسفانه بیشتر حرف‌هایی که توسط این اشخاص محترم بیان شده یک سویه، جانبدارانه و نادرست است.

این کارگردان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رحمت‌الله توکل درباره قرار ملاقات با او و رسیدگی به این پرونده، چنین توضیح می‌دهد: البته ایشان لطف کردند و تلفنی با من تماس گرفتند. آن لحظه من در بیمارستان بودم. فردای آن روز، طی تماسی تلفنی فرمودند یکشنبه نیستند پس بهتر است برای دوشنبه قرار بگذاریم. گفتم من روز دوشنبه قرار بسیار مهم قبلی دارم. به این دلیل صبح روز سه شنبه و یا چهارشنبه می‌توانم در خدمت باشم که موافقت کردند.

او به حرفهایش اضافه می‌کند: من به دکتر توکل توضیح دادم که ما با قرار قبلی به مطب این دکتر رفته ایم و چنانچه شخص دیگری خود را به دروغ جای او معرفی کرده باشد که دیگر بحث به جا‌های باریک‌تر می‌کشد. قرار هم گذاشتیم که من روز سه شنبه یا چهارشنبه به دیدارشان بروم؛ حالا چرا پیش از ملاقات، مصاحبه کرده اند، خدا می‌داند!

مسعود جعفری جوزانی با ابراز ناراحتی و نگرانی به خاطر وضعیت سلامتی دخترش، در توضیح کامل این اتفاق و اشتباه پزشکی، عنوان می‌کند: از آنجا که دندان‌های عقل بالا و پایین سمت راست دخترم به شکل نهفته روییده است و هر از چند گاهی درد می‌گیرد، به پیشنهاد یکی از دوستان با مطب این دکتر تماس گرفتیم و پس از تهیه یک عکس OPG که به دستور ایشان انجام شد، روز سه شنبه (یازدهم خردادماه)، با قرار قبلی، من به همراه دستیار و دخترم به مطب او مراجعه کردیم. شخصی که خانم منشی، او را دکتر معرفی کرد، یک نگاه زودگذر و سطحی به عکس OPG انداختند، و بعد از معاینه لثه به دخترم گفتند: درد شما هیچ ربطی به دندان‌های عقل شما ندارد، احتمالا شما هنگام خواب دندان هایتان را به هم فشار می‌دهید، از این روی دچار اسپاسم شدید، شده اید و باید به این نواحی بوتاکس تزریق شود. دخترم که با شنیدن این حرف دکتر نگران شده بود، به او توضیح داد که متخصصانی که قبل از ایشان دیده بودیم، گفته بودند عکس OPG زیاد دقیق نیست و نشان نمی‌دهد، ریشه دندان تا چه اندازه با عصب‌ها درگیر هستند، اگر لازم است بروم عکس رنگی بگیرم! دکتر با اطمینان به نفس کامل گفتند: خیر، عکس رنگی لازم نیست و همین الان به دلیل اسپاسم و فشار شدیدی که به لثه وارد شده باید بوتاکس تزریق شود؛ عمل اشتباه و نسنجیده‌ای که باعث شد تا امروز که ۴۰ روز از آن اتفاق می‌گذرد، فک دخترم فلج شود.

او می‌افزاید: جالب اینکه به جز سحر جان که سخت ترسیده بود، خود من هم سه بار به دکتر تاکید کردم که سحر باید سه روز دیگر هم خودش جلوی دوربین فیلمبرداری حرف بزند و هم از دیگران تست بگیرد، اما این دکتر با اعتماد به نفس قانع کننده‌ای گفتند: شما اصلا نگران نباشید. من به شما اطمینان می‌دهم که کوچکترین تغییری در صورت و یا حرف زدن او به وجود نمی‌آید.
اما متاسفانه به عکس آنچه ادعا کرده بود، دو روز بعد از تزریق، صورت دخترم کاملا کج شد و همچنان هم این وضعیت ادامه دارد.

این کارگردان باسابقه علت اینکه تاکنون او و دخترش سکوت کرده و شکایت نکرده‌اند را اینگونه شرح می‌دهد: علت سکوت و شکایت نکردنم این بود که از یک طرف امیدوار بودم به گفته دوستان دکترم یک ماهه خوب شود و علت دیگر دوندگی‌های بیهوده و برخورد‌های متکبرانه، جانبدارانه و تحقیرآمیزی بود که چند بار در مراجعه به این نهاد‌ها تجربه کرده بودم. این است که از دخترم خواهش کردم مردم را آگاه کند تا به افرادی که به نام دکتر، با رفتار و کردار غیرمسئولانه نام پزشکان فرهیخته، فداکار و انسان دوست کشورمان را لکه دار می‌کنند، اعتماد نکنند.

مسعود جعفری جوزانی در پایان می‌گوید: به هر حال روال این اتفاق مشخص و پرینت مکالمات و قرار قبلی ما با دکتر مورد نظر گویاست؛ در نتیجه شکایت از پزشکی که با تصمیم اشتباه و غیرمسئولانه باعث این مساله شده است نیز در روز‌های آتی انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
به این دکتر ها نمشه اطمینان کرد تزریق بوتاکس عوارض داره تا دیر نشده باید توانبخشی شوند تا آسیب عصبی برطرف شود
United Arab Emirates
ح
۲۳:۰۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
اگر پزشکان به فکر پول بیشترن بهتره شغل عوض کنن گر چه درآمدشون بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
بدتر از همه اینه که شکایت کنید به هیچ جا نمیرسید.چون داری از یه پزشک پیش یه پزسک دیگه شکایت میکنید که همه میدونن اخرش به نفع پزشک تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
آقای جعفری جوزانی طرف قمه کشید زد دست پسر منو ناکار کرد حتی نگفتند بالای چشمت ابروست تو چه انتظاری داری . بنده هم مثل شما کارگردانم ولی جایگاه شما را ندارم تا رسانه ها بزرگش کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مگه الان پزشکم داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیشتر این مطب داران مهندس شدن و در حال ساختمان سازی و برج سازی هستندو بنگاه معاملات ملک دارن
این قشر بشدت مغرور دیگه دوست داشتنی نیستن دیگه گذشت زمانی که میگفتن پزشک دست خدا روی زمینه
Georgia
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
دوفررند من از دبستان تاپیش دانشگاهی معدل ۲۰وبنیه علمی بالا ولی تو کنکور به دلیل مسائل خاص در پزشکی موفق نشدند ولی تنبل ترین دانش اموزان همان مدرسه با سهمیه در ایران وبا پول پدرشان در دانشگاه بینالملل ویا رفتن به خارج در حال خواندن پزشکی هستمد)(دوهفته پیش رفتم متخصص داخلی نسخه را به فارسی نوشت گفتم چرا گفت داروخانه بهتر می خواند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
روزانه ده ها مورد از این مسائل ومهمتر از این نمونه جوزانی پیش میاد ولی نه کسی میبینه ونه کسی در موردشون خبر میزاره ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
پسر خاله من هم دست راستش سدیدا درد گرفته بود و هر چی آزمایش و عکس و دوا درمون کردن فایده نکرد تا آخرش گردنشو عمل کردن دیدن خار استخون بوده
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۴:۳۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
حال آقای جعفری را درک می کنم - پسرم را برای ختنه به دکتر بردم که متاسفانه به اشتباه تقریبا یک سوم گلانس را هم با پوست برید . الان مگه شکایت دردی ازمن دوا می کنه . تا دو سه ماه خیلی حال و روز بدی داشتم و کلا زندگیمون به هم ریخت . پزشک قانونی و هزار و یک جور دوندگی دیگه باعث می شه آدم از شکایت هم کردن هم پشیمون بشه . لطفا پی گیری کنید یه فکری به حال این پزشکان بشه به نظر میرسه پزشکان ما دچار یک غرور بی جا هستند که اصلا مریض ها را انسان حساب نمی کنند . فکر می کنند دکتری فقط یعنی پزشکی خوب ما هم در رشته ی خودمان دکتر هستیم دلیل نمی شه که فکر کنیم بقیه نفهم هستند . خیلی از پزشک ها از جمله این پزشک ما ، درگیر سیاست هستند . حالا یا برای شورا یا مجلس اینها نمی تونند فکرشان را درکارشان متمرکز کنند . با تشکر و احترام به همه پزشکان خوب و فهمیده خیلی از پزشکان هم بی اخلاق و بی ادب هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
همون بلا رو سر دکتر میاوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
Like
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۵۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
دامادمون رو بردیم عمل کلیه سنگش رو در بیارند . دکتر نتونسته بود سنگ رو در بیاره در کلیه رو دوخته بود . شکایت کردیم . دکترا گفتند ما می دونیم دکتر اشتباه کرده ولی شهادت نمی دیم که کارش اشتباه بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
متأسفانه هیچ گونه نظارتی صورت نمیگیرد دانش آموزانی که در زمان تحصیل دبیرستان از هیچ درسی نمره بالای ۱۲ را نگرفته اما با پول پدرش راهی بلاروس و دیگر کشورهای همسایه میشود و در دورهای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی شرکت وبعد از گرفتن مدرک پزشکی و هزینه یک تابلو و اجاره یک مطب شروع به کار ودست به تیغ جراحی میشود..یک نفر از این آقایان که با پول باد آورد پدر گرامی قصد سفر به کشور بلاروس را جهت اخذ مدارک پزشکی را داشت بعد از سفر مخفیانه برگشت و در یکی از شهرستانهای کشور در دوره های فنی حرفه‌ای رشته فنی را انتخاب کرد و خیلی قشنگ میگوید که آنجا هم فرض کنید همین دوره فنی حرفه‌ای را در محیطی با کلاس وشیکتر آموزش میدادند که آن هم به خاطر چندین هزار بالاتر نرخ دریافتی بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
شاید تو این مورد خاص چون ایشون معروفن پیگیری انجام بشه ولی غیر ازین باشه هیچ برخوردی صورت نمیگیره من دانشجوی دندونپزشکیم استادمون تو اصفهان با خطای صددرصد پزشکی یه نفرو کشت ولی الانم ارتقا پیدا کرده تو مقام بالاتر،آدرس دقیقترم خواستید اصفهانن ایشون....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی از بابل
۱۶:۵۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
حتماً باید این موارد پیگرد قانونی و قضایی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
واقعاً خدا باید کمک کنه تا موقع بیماری، پزشک خوب نصیبمون بشه. انشا الله خانم سحر جعفری جوزانی هم کاملاً خوب بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
به عنوان یک پزشک، از این که پزشکان پاکدست و درستکار در چنین وضعیتی گرفتار شده و باید پاسخگوی زیاده خواهی و ناراستی عده ای از همکارانشان باشند، متاسفم.
اما مردم هم باید مراقب باشند؛ گویا معیار عده ای برای انتخاب پزشک، یا دندانپزشک، شهرت آنها در فضای مجازی، عکسهای ساختگی، نسخه های میلیونی و شلوغ بودن لحظه ای مطب است؛ نه دانش و درستکاری.
من کسانی را میشناسم که در این شرایط کرونایی عمدا طوری نوبت دهی می کنند که تجمع در مطب بیشتر باشد؛ تا مردم به خیال اینکه ایشان پزشک حاذق تری است به ایشان مراجعه کنند؛ در حالیکه ایجاد تجمع در مطلبها ممنوع و طبق قانون باید منجر به بسته شدن مطب شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
برای یک بار اعتماد کرده و کار را به قول خودمان به کاردان سپردیم و اطاعت امر، ولی متاسفانه نتیجه آن از دست دادن شریک زندگیم شد و فاجعه جبران نشدنی، آدم دردش را به کی باید بگه معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
البته اینکه در تمام فعالیت های پزشکی درصدی از خطا محتمل است در هیچ کجای دنیا بر کسی پوشیده نیست.ولی یکی از ایرادهای کار این است که مشخص نیست کدام پزشک از کجا فارغ التحصیل شده است. ای کاش نظام پزشکی اجبار می کرد که مدارک پزشکن قاب شده در ورودی مطب نصب گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مقصر دانشگاههای علوم پزشکی ایران است که دانشجو با پول
پذیرش میکنه و پزشک بی سواد تحویل میدهد الان کهچند خیلی بد نیست بگذار این پزشکی قدیم وجدان و سواد داشتن برت بهت میگم چه فاجعه ای بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
بله درسته قدیما می رفتیم دکترهای عمومی اتاقشان را با کلی کتب پزشکی می دیدیم الان استاد مربوطه ۳ صفه در رابطه با کلیه و یا هر عصو بدن چاپ میکنه میده دست دانشجو بهش میکه برو از این بخون امتحان بده ۲۰ میشی ایشون هم همین کار را میکنه و بامعدل خوب هم پاس میکنه وشاید شاگرد اول هم بشه ولی ایا کلیه یا هر عضو بدن با ۳ صفحه جزوه حلال مشکلات این مردم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
الان کهچند خیلی بد نیست بگذار این پزشکی قدیم وجدان و سواد داشتن برت بهت میگم چه فاجعه ای بشه .
الان این که از خودت دَر وَکَردِی یعنی چه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
نه اتفاقا سواد دارن وجدان ندارن میدونه مریضی چیه ولی چون می خواد تلکه کنه چهارتا کار الکی دیگه می کنه
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۵۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
پزشکان بی سوادی که در آینده نزدیک جامعه دامنگیرا آنها خواهند شد و البته امروزه هم خود را نشان می دهند. بی سوادی درد کلی هست که تمامی رشته ها در امروز درگیر خود کرده است. انواع دانشگاه ها روزانه و عصرانه و و شبانه و آزاد و غیر آزاد و .... در حال صدور مدرک و کارشناس بودن در رشته های مختلف هستند. ساختمانی که میریزد. جان انسانی که گرفته می شود. و هزار پیامدهایی که در آینده نزدیک در گیر آن خواهیم شد. یعنی جهنمی که خودمان برای خودمان طراحی کرده ایم. همه در حال مدرک گرفتن هستند و این پیامد اینچنین خواهد داشت یعنی جامعه با خواسته نامشروع خود (البته اگر واقعا به دنبال علم باشند مشروع است) ، خود را درگیر این مسائل کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۱:۴۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
یک پزشک فوق تخصص و به نام در اصفهان چشم مادر مرا نابینا کرد
پزشک دیگر گفت مادر شما از بچگی نابینا بوده
شکایت کی را به کی ببریم
Iran (Islamic Republic of)
حسن حلفی
۱۳:۲۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
دقیقا همین اتفاق برای مادرم افتاد آقای دکتر عباسی در اصفهان در بیمارستان فیض مادرم و جراحی کرد و بجای لنز اصلی در چشم مادرم لنز تقلبی کار گذاشت و مادرم نابینا شد، وقتی میشه با پول مدرک خرید همین میشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
در سال 1378یکی از همکاران به چند دکتر قلب معروف و مشهور مراجعه کرد و به او گفتند دریچه قلبت گشاد شده و باید آنها را تعویض کنیم او هم به آنها اطمینان نکرد و رفت آلمان در آنجا بعد از آزمایش به او گفتند دریچه قلب اشکالی نداره ولی چون در بچگی مننژیت گرفتی یک لخته خونی در قلبت است که مانع از پمپاژ خوب خون می شود و با یک ساکشن بر طرف شد . و بقیه ماجرا بهمین سادگی حل شد ونیازی به عمل هم نبود .ولی ذر سال 1374 یکی از بستگان خودم همین مشکل داشت و در بیمارستان دریچه های قلبش تعویض کردند سه روز بعد مرد .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۳۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
حالا ایشون معروفن کارشون بیشتر پیگیری میشه مردم عادی رو که اصلا کسی صداشونم نمیشنوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
متاسفانه در حال حاضر قوانین به نفع پزشکان درستکار و متعهد و با سواد نیست این در حالی است که پزشک نمایان از این قوانین ضعیف بهترین استفاده را برای پر کردن جیب خود می برند و سایر پزشکان خوب را هم بدنام می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
متضرر
۱۰:۵۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
رئیس نظام پزشکی شهرماچشم پزشک هس ازنوشتن عینک دردفترچه وسربرگ مطب خودداری نموده وعنوان می داردبایدازمطب من عینک تهیه کنی وهرکجا میخوای برو وهرکاری میخواهی بکن که البته برخوردخیلی بدی داشت که فایل صوتی آن دارم وشکایت هم کرده ام که به نتیجه تاکنون نرسیده ام دراولین فرصت درفضای مجازی پخش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
حتما رسواش کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
کار خوبی میکنید آقای جعفری.عده ایی از پزشکان فقط ادعا و‌فیس دارن.خدارا بنده نیستن فقط بفکر جیب و منفعت خودشونن.از شما میخواهیم تا آخرین لحظه پیگیری کنید تا غرور بیجاشون خرد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
اينهمه خطاي پزشكي انجام ميشه و هرگز هم پزشك متهم نميشه!!
Iran (Islamic Republic of)
اقای عباسی من به جای خواهرم نمیبخشمت !
۱۰:۱۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
والا کمسیون های نظام پزشکی فقط بلدن طرف دکتر دندون پزشک رو بگیرن خواهر من بعد کشیدن دندون عقل بالا خونریزی شدید از بینش کرد دکتر دروغ گفت که سینوسش پاره نشدا و سه بار هم دندونش با فاصله هر نیم ساعت بخیه زد ، بعد چند روز عکس از دندونش مشخص شد سینوس باز هنوز چون حالت تهوع و تاری دید گرفته بود بعد از اون هم دکترش اقای عباسی از مشهد گفت برید یک جای دیگه جراحی کنید هزینشو هم نصف میدم !!! بعد بحث شکایت که شد گفت کامل میده ولی بعد پزشک قانونی طرف دکتر گرفته شد و دکتر هم هزینرو نداد ! واقعا جای تاسف داره ! هم سینوس باز کنه هم دروغ بگه که نه سینوس بسته است هم خودمون هزینه جراحی چربی کذاشتن بدیم اخرشم طرف دکتر دندونپزشک بگیرن و دکتر هزینشو نده!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی.م
۱۰:۴۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
بیشتر پرونده های پزشکی رو یا ماست مالی می کنند یا اگر هم شکایت کنی کمیسیون پزشکی طرف دکتر خودشون رو میگیره . من خودم این مسئله رو دقیقا تجربه کردم . خدا لعنتشون کنه . نمیدونم فردای قیامت چی دارن جواب بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
در سال 1397 من برای شکستگی انگشت پسرم به بیمارستان اردیبهشت در شیراز مراجعه کردم و آنجا انگشت اورا عمل کردند در ساعت 12 وارد بیمارستان شدم ساعت 13 پذیرش شد و در سالن انتظار منتظر نوبت عمل شدیم ساعت 18 وارد اطاق عمل شد ساعت18.30 هم از اطاق عمل بیرون آمد ساعت 19 یک فاکتور به من دادن که برو تسویه کن بعد مرخص بشوید در فاکتور برای همراه که خودم بودم مبلغ 500 هزار تومان هزینه همراه و مبلغ 700 هزار تومان بابت یک شب تخت که اصلاً استفاده نکردیم نوشته شده بود . وقتی اعتراض کردم گفتند قانون گفته میتونید بگیرید هر کجا میخواهید بروید شکایت کنید .
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۱۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
اختلال در بلع و کلام که اصطلاحا فلج صورت گفته شده، یکی از عوارض محتمل بوتاکس نیمه تحتانی صورت هست.
به عنوان یک پزشک عرض میکنم که با توجه به حساسیت تزریق بوتاکس در نیمه تحتانی صورت، پزشک حتما باید بیمار رو از این عارضه احتمالی مطلع کنه.
جدا از اینکه تشخیص پزشک درست بوده یا خیر، در نظر نگرفتن شرایط کاری بیمار و عدم اطلاع رسانی صحیح به ایشان، تعلل و خطای واضح پزشک بوده.
البته اگر بوتاکس رو نزد دندانپزشک تزریق کرده باشند که باید عرض کنم دندانپزشکان صلاحیت تزریق بوتاکس صورت رو کلا ندارند و تزریق فقط در حیطه کار پزشکان هستش.
نکته دیگه اینکه متاسفانه پزشکان، دیوار کوتاه سلبریتی ها شدند و گویا این قشر، هر مشکلی براشون پیش بیاد رسانه ای نمیشه مگر اینکه طرف پزشک باشه. نمیدونم از تخریب جامعه پزشکی، چه سودی می برند، شاید به دنبال بیشتر مطرح شدن در رسانه هستند، من سلبریتی رو میشناسم که انگشتش سر صحنه قطع شد و پزشکان تمام تلاششون رو کردند و پیوند موفقیت آمیز براش انجام دادند، همین شخص بعدا سریالهای تلویزیونی در جهت تخریب پزشکان ساخت.
تا به حال هیچکدوم از سلبریتی ها به پزشکی برای درمان یا جراحی مراجعه نکردند که موفقیت آمیز باشه؟ چند بار دیدین که از پزشکانشون تقدیر کنند؟ نمیکنن چون ازش خبر رسانه ای در نمیاد، فقط باید تخریب کنن که نمونه هاش هم زیاد هست، گویا فقط پزشکان در دنیا بد هستند و همه پزشکان هم یک مدل هستند.
بزرگواران، در همه اقشار، خوب و بد هست، اینقد سیاه دیدن خوب نیست، همونطور که خوشبینی ساده لوحانه هم خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
حتما خودت هم پزشکی و از این خرابکاری ها زیاد کردی سر مردم بی زبان ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
ناشناس۱۲:۳۶
خوب دقت نداری گفته : به عنوان یک پزشک عرض میکنم .
احتمالاً شما از آن دسته مدرک گرفته های بیکاری .
بیشتر دفت کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
ای وای ناراحت شدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جامعهههههه پزشکی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی از بابل
۱۶:۵۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
آقای جعفر دهقان توسط پزشکی مورد عمل جراحی رایگان قرار گرفت که ده پانزده سال قبل هزینه اش (به گفته خود ایشون) بیست میلیون تومن بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
صمیمانه ابراز همدردی با خانواده محترم جوزانی می کنم واز خداوند متعال شفای ایشان را می طلبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
متاسفانه بعضی پزشکان برای پول بیشتر ابن کار هارو می کنند و حتی با طروقی مثل: کارت به کارت کردن / پول نقد طلب کردن / استفاده از کارت خوان به حساب فرد ناشناسی و ... از دادن مالیات که همه کارمندان و معلمان و اساتید و بازاریان و ... باید پرداخت کنند فرار می کنند . سازمان مالیاتی باید پیگیری کنه این وضع رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
یکیش دکتر ک پایینتز از دولت به سمت قلهک . کسی هم نیست رسیدگی کنه.. همه رو میفرسته پایین دم عابر بانک به کارت یه خانم پول بریزن فیش بیارن
Iran (Islamic Republic of)
اداره دارایی و مالیات بر درآمد کشور دوست و همسایه
۱۶:۴۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
ناشناس۱۰:۵۳
اسم و آدرس دقیقش هم بگو تا رسیدگی کنیم .