ایست و بازرسی دلیجان به اسکن خودرو مجهز می‌شود

با تجهیز ایست و بازرسی دلیجان به دستگاه ایکس ری خودرو‌های ورودی اسکن می‌شوند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در جریان سفر به دلیجان قول مساعد داد دستگاه ایکس ری برای ورودی ایست و بازرسی دلیجان در هفته نیروی انتظامی (مهرماه امسال) افتتاح می شود.

سردار مفخمی ضمن تشکر از همکاری‌ها و پیگیری‌های سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در موضوعات نیروی انتظامی قول داد موارد ذکر شده را مورد پیگیری جدی قرار داده و به زودی نتیجه آن‌ها را اعلام کند.

حجت الاسلام سلیمی نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت:گلوگاه دلیجان باید حتماً با حساسیت بیشتر مورد تقویت قرار گیرد و ایجاد دستگاه ایکس ری در ورودی شهر از سمت جنوب کشور بسیار لازم و ضروری می‌باشد.

حجت الاسلام سلیمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی افزود:
تقویت یگان موتوری نیروی انتظامی در دو شهرستان دلیجان و محلات بسیار ضروری است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: محل استقرار ستاد فرماندهی نیروی انتظامی دلیجان و محلات وضعیت خوبی ندارد و لازم است که هرچه سریعتر اقدام لازم برای این مورد صورت پذیرد.

نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: ارتقای چارت سازمانی دلیجان و محلات باید در دستور کار فرماندهی محترم انتظامی استان قرار گیرد.

دیدار سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با حجت الاسلام سلیمی نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در دفتر این نماینده و با حضور این نماینده مجلس سرهنگ جمالی فرمانده انتظامی دلیجان و سرهنگ رضایی فرمانده انتظامی محلات و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.