هفته سی و سوم لیگ آزادگان؛

بادران و هوادار به دنبال قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر فوتبال ایران

رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان، امشب با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ آزادگان امشب ۹ دیدار برگزار می شود.

مس کرمان - هوادار تهران

هوادار هفته قبل مقابل فجرسپاسی شکست خورد. هوادار در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، ۳۸ گل زده و برترین خط حمله لیگ آزادگان را در اختیار دارد. دروازه این تیم در ۲۵ مسابقه، باز شده  و آمار جالبی در خط دفاع ندارد. هوادار از ۳۲ دیدار قبلی خود، در ۱۵ مسابقه برنده شده و ۸ مسابقه را هم واگذار کرده است. شاگردان عنایتی (سرمربی هوادار) برای رسیدن به لیگ برتر، باید مس کرمان را از پیش رو بردارند. این تیم با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

مس کرمان، بعد از روی آمدن کاظمی توانسته در نتیجه گیری بهتر عمل کند. این تیم هفته قبل توانست با نتیجه ۲ بر صفر خیبرخرم آباد را شکست دهد. مس کرمان از ۳۲ دیدار قبلی خود در لیگ آزادگان، ۱۵ برد به دست آورده و در ۱۰ دیدار شکست خورده است. مس کرمان در این فصل، توانسته ۳۰ گل به ثمر برساند و ۲۰ گل نیز خورده است. پیمان میری با ۷ گل، برترین گلزن مس کرمان در لیگ آزادگان است.

فجرسپاسی - شاهین شهرداری بوشهر

فجرسپاسی هفته قبل مقابل هوادار با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. این تیم در ۲ دیدار قبلی خود، ۲ برد به دست آورده است. فجرسپاسی از ۳۲ دیدار قبلی خود، ۱۴ برد به دست آورده و در ۶ مسابقه، شکست خورده است. این تیم در این فصل، ۳۵ گل زده و ۲۱ گل نیز دریافت کرده است. برترین گلزنان فجرسپاسی در این فصل، فراز دانا و حمید نعمتی هستند که به ترتیب ۷ و ۶ گل به ثمر رسانده اند. فجرسپاسی با ۵۴ امتیاز، صدرنشین لیگ آزادگان است.

شاهین شهرداری بوشهر هفته قبل با نتیجه ۳ بر صفر مقابل گل ریحان به برتری رسید. این تیم در ۴ دیدار قبلی خود، ۳ برد به دست آورده و در یک مسابقه به نتیجه تساوی دست پیدا کرده است. شاگردان مهابادی این هفته دیدار سختی مقابل مس کرمان دارند و برای جا نماندن از دیگر مدعیان، محکوم به برد هستند. این تیم از ۳۲ دیدار قبلی خود، ۱۳ برد به دست آورده و در ۵ مسابقه شکست خورده است. شاهین در این فصل از لیگ آزادگان، ۲۷گل  به ثمر رسانده و ۱۵ گل نیز دریافت کرده است. این تیم بوشهری، با ۵۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. میلاد صارمی با ۴ گل زده بهترین گلزن شاهین شهرداری بوشهر است.

بادران تهران - رایکا بابل

بادران هفته قبل، شکست عجیبی مقابل قشقایی متحمل شد و از سایر مدعیان جاماند. این تیم در ۳۲ دیدار قبلی خود، ۱۶ برد به دست آورده و در ۱۰ مسابقه، شکست خورده است. این تیم با ۳۷ گله زده، دومین خط حمله برتر  لیگ آزادگان را دارد. بهترین گلزن بادران، ایمان غلامی با ۷ گل  زده است.

رایکا بابل هفته قبل توانست با نتیجه یک بر صفر از سد نود ارومیه‌ عبور کند. رایکا از ۳۲ دیدار قبلی خود، ۱۰ برد به دست آورده و در ۱۰ مسابقه، شکست خورده است. این تیم در این فصل، توانسته ۳۰ گل به ثمر برساند و ۳۵ بار دروازه رایکا باز شده است. رایکا با ۴۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

برنامه دیدار‌های هفته سی و سوم لیگ آزادگان:

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰

  • شهرداری آستارا - گل ریحان البرز  ساعت ۲۰:۳۰
  • مس کرمان - هوادار ساعت ۲۰:۳۰
  • نود ارومیه - استقلال خوزستان ساعت ۲۰:۳۰
  • خوشه طلایی ساوه - خیبر خرم‌آباد ساعت ۲۰:۳۰
  • استقلال ملاثانی - آرمان گهر ساعت ۲۰:۳۰
  • بادران تهران - رایکا بابل ساعت ۲۰:۳۰
  • چوکا تالش - قشقایی شیراز ساعت ۲۰:۳۰
  • پارس جنوبی جم -ملوان بندر انزلی ساعت ۲۰:۳۰
  • فجر سپاسی - شاهین شهرداری‌بوشهر ساعت ۲۰:۳۰

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار