هفته سی و دوم لیگ فوتبال آزادگان؛

بادران و هوادار بالاخره باختند / فجرسپاسی صدرنشین لیگ فوتبال آزادگان شد

هفته سی و دوم لیگ فوتبال آزادگان، امشب با انجام ۹ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته سی و دوم لیگ فوتبال آزادگان، امشب با برگزاری ۹ بازی پیگیری شد که شاهین توانست مقابل گل ریحان به برتری برسد و بادران شکست عجیبی مقابل قشقایی متحمل شد.

هوادار تهران یک - فجرسپاسی ۲

تیم‌های هوادار تهران و فجرسپاسی به مصاف هم رفتند.

فجرسپاسی توانست با انجام یک بازی حساب شده و منطقی، در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر صفر هوادار را شکست دهد و به برد ارزشمندی دست پیدا کند. با این برد، فجرسپاسی ۵۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. این تیم، امشب صاحب چهاردهمین برد خود در لیگ آزادگان و ۳۵ گله شد. گل‌های این تیم را فراز دانا و نعمتی در دقایق ۴۵ و ۵۳ به ثمر رساندند. فراز دانا با گلی که امشب به ثمر رساند، ۸ گله شد و برترین گلزن فجرسپاسی در این فصل لقب گرفت.

در سوی مقابل هوادار بعد از پایان ۹۰ دقیقه، نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا شکستی عجیب را متحمل شود. با این شکست، شاگردان عنایتی (سرمربی هوادار) ۴۵ امتیازی باقی ماندند و در رده دوم جدول قرار گرفتند. این تیم امشب بعد از ۴ هفته، صدرنشینی لیگ آزادگان را از دست داد. هوادار صاحب دهمین باخت خود شد. این تیم تعداد گل‌های خورده در این فصل را به عدد ۲۵ رساند. تک گل هوادار در این دیدار را کیانی در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند. این تیم امشب ۳۷ گله شد و از لحاظ گلزنی، آمار خوبی از خود بر جای گذاشته است.

قشقایی شیراز یک - بادران تهران صفر

۲ تیم قشقایی شیراز و بادران به مصاف هم رفتند.

قشقایی که برای سقوط نکردن از لیگ آزادگان تلاش می‌کند، امشب توانست در پایان ۹۰ دقیقه، با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم قدرتمند بادران به برتری برسد. با این برد ارزشمندی که قشقایی در این دیدار به دست آورد، ۳۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. این تیم امشب تعداد برد‌های خود را در این فصل به عدد ۹ رساند. تک گل قشقایی در این دیدار توسط رضا مرادی در دقیقه ۴۰ به ثمر رسید. قشقایی امشب ۲۷ گله شد.

بادران که بعد از روی کار آمدن روانخواه توانسته است به تیمی در قامت مدعیان تبدیل شود، نتوانست در دیدار امشب به برتری برسد و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. با این شکست دور از انتظار، بادران ۴۵ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. این تیم امشب دهمین باخت خود را در لیگ آزادگان به دست آورد. شاگردان روانخواه با گلی که امشب دریافت کردند، تعداد گل‌های خورده خود را به عدد ۲۷ رساندند. بادران با ۳۷ گل زده در کنار هوادار، برترین خط حمله لیگ آزادگان را به نام خود ثبت کرده است.

شاهین شهرداری بوشهر ۳ - گل ریحان البرز صفر

تیم‌های گل ریحان و شاهین شهرداری بوشهر، امشب به مصاف هم رفتند.

شاهین شهرداری بوشهر چند هفته‌ای است روی نوار برد قرار گرفته و توانسته خود را به عنوان تیمی مدعی معرفی کند. این تیم امشب در پایان ۹۰ دقیقه، باز هم توانست به پیروزی دست پیدا کند تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد. با این برد شیرین، شاهین ۵۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. این تیم امشب توانست سیزدهمین برد خود در این فصل را جشن بگیرد. گل های شاهین در این دیدار را شعبانلو و صارمی در دقایق ۲۳، ۷۱ و ۹۲ به ثمر رساندند. شاهین ۲۶ گله شد و از لحاظ آمار گلزنی توانست خود را سر و سامان دهد. صارمی با ۲ گلی که امشب به ثمر رساند، خود را ۶ گله کرد و بهترین گلزن تیمش نام گرفت. شعبانلو نیز توانست سومین گل خود را به ثمر برساند.

در سوی مقابل گل ریحان که سقوط به دسته پایین را قطعی کرده بود، در دیدار امشب هم نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. این تیم امشب بیست و یکمین باخت خود در لیگ آزادگان را به دست آورد. این تیم با دریافت ۶۶ گل، ضعیف‌ترین خط دفاع مسابقات را دارد. گل ریحان با کسب ۱۸ امتیاز، عملکرد ضعیفی را از لحاظ امتیاز گیری داشته است.

نتایج دیدار‌های هفته سی و دوم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰

آرمان گهر یک - خوشه طلایی ساوه صفر

رایکای بابل یک - نود ارومیه صفر

خیبر خرم آباد صفر - مس کرمان ۲

استقلال خوزستان ۲ - شهرداری آستارا یک

قشقایی شیراز یک - بادران تهران صفر

ملوان بندر انزلی یک - استقلال ملاثانی یک

هوادار تهران یک - فجرسپاسی ۲

پارس جنوبی جم یک - چوکای تالش یک

گل ریحان البرز صفر - شاهین شهرداری بوشهر ۲


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار