اولین واکنش استاندار به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری

استاندار مازندران پنج روز پس از ماجرای بازداشت یکی از مدیران ارشد استانداری مازندران به این مساله واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پنج روز پس از ماجرای بازداشت یکی از مدیران ارشد استانداری مازندران به جرم دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدر احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه هیچ خط قرمزی در برخورد با افراد متخلف نداشته ام، گفت: هر مدیری در هر دستگاه اجرایی و در هر سمتی که باشد در حوزه اختیاراتش ممکن است خطایی کند.

او افزود: برای هیچ فرد متخلف و دستگیر شده‌ای هیچ توصیه و تماسی نگرفته ام که مانع تحقیقات آن‌ها شود.

حسین زادگان  با بیان اینکه تخلف چند مدیر را به همه مدیران انقلابی استان نباید نسبت داد، ادامه داد: با تخلف در هر جایگاهی باید به شدت برخورد شود و این خواست مردم و رهبری نظام است.

استاندار مازندران گفت: مازندران از جمله استان‌هایی است که در زمان بحران‌ها همگرایی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی داشت و تخریب‌های هدفمند و سازمان‌یافته هم‌گرایی استان را نشانه گرفته است.

حسین زادگان یکی از دلایل عقب‌ماندگی استان را همین بحث‌های انحرافی دانست و افزود: این مباحث منجر به واگرایی در استان شده و به شدت به توسعه آسیب می‌رساند.

او با بیان اینکه تغییر دولت و دولت‌مردان طبیعی است، گفت: افراد جدید باید در همین جایگاه‌هایی که امروز کمر به تخریب نا‌جوانمردانه آن بسته‌اند کار کنند، جایگاهی که در این چند سال با مشکلات عدیده و کم‌نظیری که سابقه نداشت اداره شد و با مردم همراهی کرد.

حسین‌زادگان گفت: مردم سال سختی را سپری کرده اند و بسیاری از مطالبات آن‌ها به‌دلیل شرایط ویژه کشور محقق نشده است، اما با توجه به این شرایط عملکرد دولت در مازندران در پروژه‌های عمرانی، حفظ و ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و افزایش فعالیت‌های اقتصادی با قوت پیگیری و محقق شده است.

اوافزود: نمی‌خواهم بگویم همه شرایط ایده‌ال و قابل قبول است، اما با توجه به شرایط سخت کشور، تحریم‌های ظالمانه، موانع و مشکلات، بلایای طبیعی، سیل و کرونایی که ۱۶ ماه کشور را درگیر کرده، سعی کردیم با همکاری و همراهی همه بخش‌های حاکمیتی به تناسب شرایط را مدیریت کنیم.

ماجرای هزاردستان و تالاب نفتی

حسین زادگان در خصوص متن هزار دستان که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: دستگاه‌های نظارتی این موضوع را قبلا رسیدگی کردند و افرادی که در این لیست قرار دارند و به عنوان بستگان بنده از آن‌ها یاد شده است هر کدام سالهاست در دستگاه‌های اجرایی سابقه خدمت دارند و من هیچ نقشی نداشته ام، ولی دوباره این متن منتشر شده است.

استاندار مازندران افزود: اینان تکلیفشان با خودشان معلوم است، سکوت دستگاه‌های مسئول را نمی‌دانم، بنده نامه زدم که بروید برخورد کنید و بررسی کنید اگر صحت دارد برخورد کنید، اگر هم صحت ندارد با منتشر کنندگان این متن‌ها برخورد کنید.

او ادامه داد: از مسئولین نهاد‌های امنیتی می‌خواهم که نگذارید این باب شود که هرکسی، هر متن بی پایه‌ای را در فضای مجازی منتشر کند و مدیران را تخریب نماید و به راحتی منتشر کند.

حسین زادگان در خصوص موضوع تالاب  نفتی ساری که به وی و فرزندش تهمت تالاب خواری زده شد، گفت: بنده دستور پیگیری داده و دستگاه قضا وارد شد و مشخص شد توهم این افراد بوده و با افراد متخلف نیزبرخورد لازم صورت گرفته و انتظار می‌رفت که با مشخص شدن موضوع و اجرای حکم بازگشت تالاب برای افکار عمومی در خصوص تهمت‌های زده شده رفع ابهام می‌شد.

استاندار گفت: امروز صراحتا اعلام می‌کنم، هر فردی که به هر دلیلی که منافع اش به خطر افتاده و نام نمی‌برم، ولی اگر لازم باشد، نام این افراد را می‌گویم که در هر دو اردوگاه از جناح ها‌ی مختلف هم بوده اند، مدیران مارا تخریب کنند با این افراد برخورد قاطع می‌شود.

حسین زادگاه ادامه داد: اگر در استان دستگاه‌های نظارتی اطلاع دارند که مدیری یک برگ تخلف دارد و در حال امحاء آن است، فرصت را از دست ندهند و این فرد خاطی را محاکمه کنند.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار