برخورد بدون اغماض با مفسدان اقتصادی

دستگاه قضایی در برخورد با اختلاس‌گران و مفسدان اقتصادی بدون اغماض و توفنده عمل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با رئیس قوه قضاییه ،گفت: باید دست کسانی که از بیت‌المال برای مقاصد شخصی استفاده می‌کنند کوتاه شود.

او افزود: جامعه‌ای که عدالت نداشته باشد توحیدی نیست، جامعه که توحیدی نداشته باشد و روح توحید در آن حاکم نباشد هر چه قدر مسائل رفاهی و عمرانی پیشرفت داشته باشد فاقد عدالت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:اقدامات موثر و حرکت مبارزه با فساد و احیا بیت‌المال در قوه قضائیه به خوبی آغاز شده است و وجدان مردم ما بسیار راضی و خوشحال است و امید داریم که این حرکت توفنده‌تر و روزافزون باشد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دست اندازی به بیت‌المال مورد قبول و پذیرش آرمان‌های جامعه اسلامی نیست، ادامه داد: دستگاه قضایی به عنوان متولی رسیدگی به جرائم و ایجاد عدالت باید مبارزه قاطعانه با مفسدان و اختلاس‌گران داشته باشد تا آبرو و حیثیت نظام اسلامی حفظ شود.

او گفت: مردم مازندران برجستگی‌های فراوانی دارند و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف استان وجود دارد زیبنده استان نیست، باید همه همدست شویم با این آسیب‌ها مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران مشکلات کشاورزان به ویژه ضایعات محصولات کشاورزی را یکی از دغدغه‌های اصلی این قشر دانست و افزود: مشکلات مازندران همانند خدمات ان باید به صورت ملی دیده شود و در سطح ملی برای آن تصمیم گیری و اعتبار تعیین شود.

آیت الله محمدی لائینی گفت: وجود آسیب‌های اجتماعی ناشی از طلاق و اعتیاد در مازندران به یک معضل تبدیل گشته و نیاز است دستگاه قضایی در این بخش با جدیت بیشتری وارد شود.
انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.