معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدرسه‌سازی حرکت به سمت عدالت آموزشی است

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات نیکوکاران در زمینه ساخت مدرسه، گفت: مدرسه سازی آغاز یک حرکت به سمت توسعه عدالت آموزشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح آموزشگاه ابتدایی خیرساز عشایری منطقه کهمره سرخی شیراز گفت: محبت و عنایت خداوند باعث می‌شود انسان سرمایه‌های خود را در کار درست و خیری، چون مدرسه سازی هزینه کند و باعث تغییر مسیر خیلی از دانش آموزان شود.

او ادامه داد: برای تکمیل این حرکت اهتمام و توجه به امور تحصیلی دانش آموزانی که در این مدارس تحصیل می‌کنند نیز بسیار اهمیت دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آیات قران گفت: نعمت واقعی این است که انتخابگر بتواند از آن چیزی که خداوند به او عطا کرده است برای بهتر کردن زندگی دیگران استفاده کند.

حکیم زاده گفت: یکی از نماد‌های شکر این است که از نعمات خداوند به درستی بهره بگیریم و این نعمات را صرف امور خیر کنیم.
وی افزود:امیدواریم در این مدرسه خیرساز نیز با مشارکت و نظارت خیر محترم و همکاری اداره آموزش و پرورش عشایری مقوله یادگیری و تربیت به خوبی اتفاق بیفتد.

فرهنگ مدرسه سازی در مناطق عشایری باید توسعه یابد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم گفت: فرهنگ مدرسه سازی در مناطق عشایری باید توسعه یابد، زیرا که سرمایه‌های انسانی بی نظیری در این مناطق وجود دارد.

فرهاد اسماعیلی افزود: از معدود کار‌های ماندگار انسان که هیچ گاه از بین نخواهد رفت امر مدرسه سازی است و ما خوشحالیم که این امر در استان فارس به خوبی و با قدرت دنبال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به مدرسه لقب صالح می‌دهیم، زیرا که مدرسه با یک فضایی پویا، تربیت کننده و ارزشمند که دارای ریشه‌های فرهنگی است یک موجود زنده است.

اسماعیلی گفت: روح و حیات مدرسه را معلمان تشکیل می‌دهند که انشالله با تخصیص کادر آموزشی مجرب در این مدرسه زمینه موفقیت و هدایت دان آموزان را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار