کشف بیش از ۳۳ کیلو شیشه در هواکش تریلی در فردیس

فرمانده انتظامی البرز گفت: ۳۳ کیلو و ۹۵۰ گرم ماده روانگردان شیشه از یک تریلی با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان فردیس کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرزگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی ماده روانگردان شیشه از استان تهران به شهرستان فردیس مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: ماموران پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی قاچاقچیان، در نهایت زمان و مکان تحویل محموله شیشه را شناسایی کردند و با تحت نظر قرار دادن تریلی حامل ماده روانگردان، با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آن را در شهرک منظریه فردیس متوقف و راننده را دستگیر کردند.

 سردار عباسعلی محمدیان گفت: در بازرسی از تریلی توقیف شده، ۳۳ کیلو و ۹۵۰ گرم ماده روانگردان شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در هواکش تریلی جاساز شده بود، کشف شد.

او با اشاره به این که ۲ نفر دیگر علاوه بر راننده در این خصوص دستگیر شده اند، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان به همراه ماده روانگردان مکشوفه برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: برخی افراد سودجو با به دام انداختن جوانان با وعده‌هایی هم چون کاهش وزن و افزایش تمرکز آن‌ها را آلوده به مواد روانگردان می‌کنند که لازم است شهروندان، فرزندان خود را در این زمینه آگاه و از گرفتاری آن‌ها در این دام پیشگیری کنند.

انتهای پیام / ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.