توقیف پژو حامل هروئین و شیشه در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در بازرسی از خودرو پژو پارس قاچاقچیان مواد مخدر، ۸ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه و هروئین کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ فرج الله اسدالهی، گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی هروئین و شیشه از استان‌های غربی کشور به شهرستان نظرآباد مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی دقیق، خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را در ورودی شهر نظرآباد شناسایی و با تعقیب مراقبت چندین ساعته، در یک فرصت مناسب در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی آن تعداد ۵ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه و ۳ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

سرهنگ  اسدالهی  با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این عملیات، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: نیروی انتظامی عزم جدی در برخورد با سوداگران مرگ دارد و از شهروندان  نیز درخواست داریم در صورت مشاهده مواردی مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.