آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اولین خرید تابستانی آرسنال

تیم فوتبال آرسنال نونو تاوارس، مدافع تیم ملی زیر ۲۱ سال پرتغال را به خدمت گرفت. توپچی‌ها با پرداخت مبلغ ۷ میلیون یورو با بازیکن ۲۳ باشگاه بنفیکا قراردادی طولانی مدت منعقد کردند.

رقابت آرسنال با لیون بر سر دروازه بان آژاکس

لیون فرانسه رقیب آرسنال برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان آژاکس آمستردام شد.

به گزارش فوتبال لندن آرسنال علاقه‌مند است اونانا، دروازبان تیم آژاکس را به خدمت بگیرد، اما نگران آن است که این دروازه‌بان ترجیح بدهد راهی لیون شود.

توپچی‌ها می‌خواهند تابستان امسال یک دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرند و اونانا هدف شماره یک آن‌ها است، اما لیون هم از مشتریان این دروازه‌بان است.

مزیت لیون بر آرسنال این است که این تیم فرانسوی می‌تواند فرصت حضور در رقابت‌های اروپایی را برای این دروازه بان کامرونی فراهم کند. از سوی دیگر با توجه به این که فصل گذشته برند لنو، سنگربان اصلی آرسنال بود؛ میکل آرتتا، سرمربی این تیم نمی‌تواند پیراهن شماره یک را برای دروازه‌بان ملی پوش کامرون تضمین کند.

رقابت تاتنهام و رئال مادرید بر سر مدافع سویا

به گزارش نشریه اسپورت تیم‌های تاتنهام و رئال مادرید برای جذب ژول کوند، مدافع سویا با هم رقابت می‌کنند.

پس از جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید و انتقال احتمالی رافائل واران، مدافع فرانسوی این تیم به منچستریونایتد، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید کهکشانی‌ها در نظر دارد خط دفاعی خود را با خرید یک مدافع جدید تقویت کند.

مادریدی‌ها ژول کوند، مدافع تیم سویا را زیر نظر دارند؛ اما از طرف دیگر تاتنهام نیز خواهان این بازیکن ۲۲ ساله است و آمادگی دارد برای جذب او مبلغ ۶۰ میلیون یورو بپردازد، مبلغی که پرداخت آن از توان رئال مادرید خارج است.

کریم بنزما در رئال می‌ماند

به گزارش نشریه مارکا کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید تصمیم دارد در این تیم بماند؛ حتی اگر مادریدی‌ها کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرند.

رئال مادرید مایل است تابستان امسال خط حمله خود را با خرید امباپه تقویت کند، اما این اتفاق تاثیری روی آینده کریم بنزما نخواهد گذاشت. مهاجم ۳۲ ساله فرانسه امیدوار است که قرارداد خود را یک سال دیگر و تا سال ۲۰۲۳ با رئال تمدید کند.

مذاکره وستهام با دروازه بان پاری سن ژرمن

به گزارش نشریه میل باشگاه وستهام برای جذب قرضی آلفونس آرئولا، دروازه‌بان تیم پاری‌سن‌ژرمن با این تیم فرانسوی وارد مذاکره شد.

پاری سن ژرمن تصمیم دارد با توجه به جذب جانلوئیجی دوناروما، سنگربان سابق آث میلان، تابستان امسال بار دیگر آرئولا را به طور قرضی به تیم دیگری منتقل کند. این دروازه‌بان فصل گذشته به طور قرضی در فولام بازی کرد و با وجود سقوط این تیم به رقابت‌های دسته پایین‌تر، در لیگ جزیره درخشان ظاهر شد.

روی کاشتا، رئیس باشگاه بنفیکا شد

روی کاشتا، بازیکن صاحب نام فوتبال پرتغال به عنوان رئیس باشگاه بنفیکا منصوب شد. او جانشین لوئیس فیلیپ ویرا شد که به دلیل تخلف مالیاتی و پولشویی بازداشت شده و از سمت خود استعفا کرده است.

کاشتا، هافبک سابق تیم ملی پرتغال در دو مقطع برای بنفکا بازی کرده است و حضور در فیورنتینا و آث میلان را نیز در کارنامه خود دارد.

هافبک اندرلخت در یک قدمی آرسنال

آلبرت لوکونگا، هافبک اندرلخت بلژیک در آستانه پیوستن به تیم آرسنال قرار دارد.

آرسنال بر سر قراردادی به ارزش ۱۸ میلیون پوند با تیم بلژیکی به توافق رسیده است و لوکونگا به زودی در آزمایش‌های پزشکی این تیم حضور خواهد یافت تا قرارداد خود را با توپچی‌ها نهایی کند.

اینترمیلان- بیرین؛ بدون پیشرفت

به گزارش فابریتزیو رومانو خبرنگار اسکای اسپورت تلاش اینتر میلان برای جذب هکتور بیرین، مدافع تیم آرسنال پیشرفتی نداشته است.

آرسنال علاقه‌مند است مدافع اسپانیایی خود را بفروشد، اما آن‌ها حاضر نیستند پیشنهاد قرارداد قرضی با بند خرید قطعی اینترمیلان را بپذیرند، بنا بر این قهرمان ایتالیا حالا تصمیم دارد هانس هاتبوئر، مدافع آتالانتا را برای جایگزینی اشرف حکیمی که به تازگی به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته است، به خدمت بگیرد.

تماس منچسترسیتی با گریزمان

به گزارش فوت مرکاتو پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی با آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا در مورد انتقال احتمالی او به ورزشگاه اتحاد مستقیماً صحبت کرده است.

بارسلونا تصمیم دارد گریزمان را به فروش برساند تا به دلیل بحران بدهی در بودجه باشگاه صرفه‌جویی کند، اما باشگاه‌های اندکی در جهان هستند که بتوانند از عهده خرید مهاجم فرانسه برآیند.

اولویت نخست منچسترسیتی در تابستان امسال خرید هری کین، کاپیتان تاتنهام است؛ اگر تاتنهام مبلغ درخواستی خود را کاهش ندهد، گریزمان می‌تواند گزینه تهاجمی سیتی باشد.

چلسی ۳ بازیکن خود را به خاطر هالند می‌فروشد

به گزارش فوتبال لندن باشگاه آث میلان علاقه مند است حکیم زیاش و تیمو باکایوکو ۲ هافبک چلسی را به خدمت بگیرد و این امر می‌تواند مسیر آبی‌های لندنی را برای خرید هالند، ستاره نروژی دورتموند هموار کند.

آث میلان به تازگی الیور ژیرو را از چلسی به خدمت گرفته و این باشگاه همچنان پیگیر خرید ۲ هافبک دیگر  چلسی است.

فروش زیاش و باکایوکو به همراه تامی آبراهام ممکن است به چلسی کمک کند تا مبلغ مورد نیاز برای خرید هالند را تامین کند.

هافبک بارسلونا به پالمیراس پیوست

ماتیوس فرناندز، هافبک فصل گذشته بارسلونا با امضای قراردادی به تیم پالمیراس برزیل پیوست. این انتقال فقط چند روز پس از فسخ قرارداد این بازیکن برزیلی با بارسلونا انجام شد. فرناندز فقط یک فصل در نیوکمپ حضور داشت.

چالهان اوغلو به اینتر پیوست

هاکان چالهان اوغلو، بازیکن تیم ملی ترکیه و باشگاه آث میلان با امضای قراردادی سه ساله به تیم اینتر میلان پیوست.

چالهان اوغلو به همراه تیم ملی ترکیه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور داشت، اما عملکرد خوبی نداشت و به همراه تیم ملی کشورش از دور رقابت‌ها حذف شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار