افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:تزریق واکسن کرونا این هفته با سرعت بیشتری در مازندران انجام می‌شود.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه سپاه کربلای استان با همه امکانات و تجهیزات آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، گفت: این هفته شاهد افزایش تزریق واکسن کرونا در استان خواهیم بود و امیدواریم در آینده نزدیک همه افراد بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی واکسن کرونا دریافت کنند.

او افزود:سپاه کربلای مازندران با افتتاح یک مرکز مستقل، شامل تجهیزات، پزشک، مدد کار، هفته گذشته در شهرستان آمل، برای تزریق واکسن کرونا آمادگی کامل دارد و در بقیه مراکز درمانی نیز با همه امکانات و تجهیزات در خدمت دانشگاه علوم پزشگی استان، برای تزریق واکسن قرار دارد.

سردار مسلمی گفت:سپاه کربلای مازندران در ۱۶ کلینیک (درمانگاه) و یک بیمارستان آماده خدمات رسانی درمانی به افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه، در ۳ ماه نخست امسال ۶۷ میلیارد تومان از کمک‌های خیران، مردم خیر اندیش، دستگاه‌های مرتبط و حمایتی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، توسط سپاه و بسیج استان جمع آوری شد، افزود: این کمک‌ها در بخش‌های مختلف مانند تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، لوازم التحریر، تبلت، سبد کالای معیشتی، هدایای نقدی میان خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

سردار مسلمی گفت با اشاره به اینکه ۴۴۰ میلیارد تومان، نیز از کمک‌های خیران و دستگاه‌های مرتبط پارسال جمع آوری شد و در بخش‌های مختلف، تهیه جهیزبه، سبد کالای معیشتی، لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش میان خانواده‌های نیازمند توزبع شد، گفت: در بخش تهیه جهیزیه در قالب ۲۵۰ سری جهیزیه، به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پارسال هزینه شد.

او افزود: سپاه کربلای مازندران در طرح شهید سردار سلیمانی نیز با کمک بسیجیان و خیران در تهیه ماسک و توزیع آن‌ها، توزیع مایع ضدعفونی کننده و نیز شناسایی و قرنطینه کردن بیماران و کمک مومنانه در پیشگیری و درمان بیماران کرونایی بسیار تلاش کرد و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با قدردانی از خیران، مردم خیر اندیش، سازمان‌ها و ادارات و نهاد‌ها مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات از مردم خیر اندیش مازندران خواست تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به خوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات تحویل دهند تا به مناسبت‌های مختلف در میان نیازمندان و در این شرایط کرونایی در میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.