اشراف کامل اطلاعاتی سپاه به مدیران متخلف

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: کسانی که در حال سندسازی هستند در تور رصد اطلاعاتی قرار دارند و به سراغشان خواهیم آمد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران خطاب به برخی مدیران استان،گفت: سپاه از سند سازی، امحای اسناد و تعدی به بیت‌المال برخی مدیران آگاه است و آن‌ها در تور اطلاعاتی سپاه قرار دارند.

او افزود تمام کسانی که به دنبال کار‌های غیرقانونی هستند آگاه باشند که به زودی به سراغ آن‌ها خواهیم آمد و برخورد سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

سردار مسلمی گفت: سپاه بر اساس وظیفه قانونی خود با هیچ فردی، تحت هیچ اسمی، در هر لباسی و در هر جایگاهی که باشند تعارف ندارد و این را هم ثابت کرده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: تعداد زیادی از افراد برای تصدی مسئولیت در دولت آینده صف کشیده اند، اما بدانند مطالبه گری ما از مدیران آینده بسیار سخت‌تر از الان است.

او با بیان اینکه خیلی‌ها شعار انقلابی گری و خدمتگزاری دادند، اما در عمل هشت سال اربابی کردند، افزود: مردم با انتخاب خود نشان دادند که انقلابی گری را در عمل می‌خواهند.

فرمانده سپاه کربلا گفت: عده‌ای متاسفانه اکنون به دنبال تقسیم غنایم هستند و برخی‌ها که از این ۸ سال عبرت نگرفتند به هر طریقی می‌خواهند مسئولیتی در آینده داشته باشند، اما باید بدانند مسئولیت در دولت اسلامی بسیار سخت است و باید پاسخگوی عملکردشان باشند

سردار مسلمی ادامه داد: سپاه با افرادی که از بیت المال به صورت نامشروع برخوردار بودند براساس قانون برخورد می‌کند و نمونه آن روز‌های گذشته در استان اتفاق افتاد.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار