یک مدال برنز حاصل کار ووشو کاران کرمانی درمسابقات کشوری

امیرحسین گرجی ووشوکار کرمانی با کسب مدال برنز مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در تهران جواز حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات ووشوی قهرمانی کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران به میزبانی تهران برگزار شد.

 تیم ووشوی استان کرمان متشکل از علی رضوانی نیا در وزن ۴۸ کیلوگرم، محمدامین مولایی خاص در وزن ۵۲ کیلوگرم، امیرحسین گرجی در وزن ۵۶ کیلوگرم و علی کرباسی در وزن ۶۰ کیلوگرم در این رقابت ها حضور یافت.

علی رضوانی نیا، محمدامین ملایی خاص و علی کرباسی در این مسابقات با شایستگی تمام در مرحله اول و دوم حریفان خود را با شکست روبرو کردند؛ اما در مرحله نهایی با وجود ارائه یک بازی خوب و مقتدر با شکست مواجه شدند و از راهیابی به اردوی تیم‌ملی بازماندند.

امیرحسین گرجی دیگر ووشو کار شایسته کرمانی در وزن ۵۶کیلوگرم، موفق شد در مرحله اول و دوم حریفان خود مغلوب کند و در مرحله نهایی علی رغم نمایشی مقتدرانه که در مقابل حریفان خود داشت، اما به مقام سومی دست یافت و به تیم ملی نوجوان راه یافت تا استان کرمان را صاحب یک گردن آویز برنز و یک نماینده در تیم ملی نوجوانان کند.

همچنین هادی میرحسینی از داوران شایسته ووشوی ایران نیز به نمایندگی از استان کرمان کار قضاوت در این رقابت ها را برعهده داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.