صحت برگزاری انتخابات شورای شهر بوشهر تایید شد

فرمانداری بوشهر، صحت برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر را تایید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانداری بوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صحت برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر واقع در بخش مرکزی این شهرستان تایید شد.

در این اطلاعیه آمده است: جعفر پورکبگانی ۱۱هزار و ۳۱۶ رای، حمیده خاتون هلال بحر ۶هزار و ۶۱۱، شهناز پولادی ۶هزار و ۵۵، مهرزاد آسایش پنج هزار و ۹۲۱ و عبدالخالق برزگرزاده با پنج هزار و ۷۶۳، خدیجه گرشاسبی با چهار هزار و ۹۹۰، حیدر رفاهی چهار هزارو ۵۱۳، ایمان زندی نیا چهار هزار و ۵۰۰ و وحید نیک روش با چهار هزار و ۳۶۳ رای منتخبان اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر هستند.

همچنین پروین خوش بخت با چهار هزار و ۲۸۱ رای، حمید پورحیدر چهار هزار و ۲۵۲، غلامعلی قادریان سه هزار و ۸۷۱، مجید غاله سه هزار و ۷۷۵، علی اکبر رئوفی مقدم با سه هزار و ۶۲۱ نفر و محمود حسینی با سه هزار و ۵۴۷ رای اعضای علی البدل شورای شهر بوشهر را تشکیل می‌دهند.

در این اطلاعیه عنوان شده است: اینک در اجرای بند ۲ ماده ۷۳ آیین نامه اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر چنانچه کسی به تایید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد، می‌تواند حداکثر ظرف دو روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیأت نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کند.

۵۶ هزار و ۸۵ نفر از واجدان شرایط رای ۲۸ خرداد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان بوشهر شرکت کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.