جهانگیری در جمع خبرنگاران:

امکان افزایش تولید برق در کشور را نداریم

معاون اول رئیس جمهور گفت: امکان افزایش تولید برق در کشور را نداریم، چون تمام نیروگاه‌های کشور با تمام توان خود مشغول تولید برق هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برق از موضوعاتی است که مردم حساسیت زیادی نسبت آن دارند و در این خصوص باید توضیحات کامل از سوی مسئولین درباره قطعی‌های اخیر ارائه شود.

وی در خصوص افزایش حجم تولید برق افزود: امکان افزایش تولید برق در کشور را نداریم، چون تمام نیروگاه‌های کشور با تمام توان خود مشغول تولید برق هستند؛ سقف و حجم تولید برق مشخص است و تنها میزان مصرف افزایش پیدا می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به وضعیت سد‌ها  اظهار کرد: پیش بینی می‌شود وضعیت خوبی از نظر بارندگی در پاییز نداشته باشیم، به همین جهت لازم است توجه ویژه‌ای نسبت به آب شرب مردم شود.

وی همچنین گفت: باید تلاش کنیم فاصله مصرف برق کاهش پیدا کند و فاصله بین تولید و مصرف برق در کشور کاهش یابد تا آثار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن کاهش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
آیا امکان کم مصرف ساختن لوازم برقی را هم نداریم؟ اگر ساختمانها و لوازم برقی را در جهت کاهش مصرف برق اصلاح کنیم برق اضافه هم خواهیم داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۶ تير ۱۴۰۰
نداریم نمی شود نمی توانیم= دولت تبخیر امید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۶ تير ۱۴۰۰
آقای جهانگیری! ما هم میدانیم که یک نیروگاه نمی تواند بیشتر از ظرفیتش تولید کند؛ مسئله اینجاست که شما را منصوب کردند تا برای این روزها نیازسنجی کنید و نیروگاه جدید بسازید! اگر نمی توانستید این کارها را انجام بدهید باید استعفا می دادید که کسی بیاید که بتواند! شما نه راه رفتی نه راه دادی!!
امیدوارم این شکیبایی مردم شما را به اشتباه نیاندازد و شرایطی فراهم شود که قبل از دادگاه الهی، پاسخگوی اعمالتان باشید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۶ تير ۱۴۰۰
هیسسسسسسسسسسس..
واگذار به خدا
آخرین اخبار