نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شرایط امروز کشور نیاز به همکاری همه جریانات سیاسی دارد

فعال سیاسی اصولگرا نکاتی را درباره شرایط دولت جدید بیان کرد.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های اول دولت سید ابراهیم رئیسی گفت: با فراهم شدن زمینه‌‌های استقرار دولت جدید، رئیس جمهور منتخب اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده که یکی از آنها تشکیل کمیته‌های تخصصی برای بررسی اولویت‌ها از جمله شرایط اقتصادی کشور و معیشت مردم و سیاست خارجی بود.

او ادامه داد: کابینه تا مدت مقرر خود انتخاب و به مجلس هم معرفی خواهد شد. یک اقدام بسیار جالبی که رئیسی در این مدت باقی مانده تا آغاز فعالیت رسمی انجام داده این بود که اولا همه نامزدهای ریاست جمهوری را دعوت کرده و نظرات آنها را شنیده و دعوت به کمک به دولت کرده، در حالی که ما در گذشته شاهد چنین اقداماتی نبودیم.

نقوی حسینی افزود: علاوه بر این با فعالان سیاسی و با شخصیت‌ها و جریانات مختلف تاثیرگذار در جامعه ارتباط برقرار کرده و از مشورت با آنها بهره برده؛ در عالم سیاست به این جریانات رقیب گفته می‌شود و معمولا افراد توجهی به جریان رقیب خود ندارند؛ اما آقای رئیسی با توجه به شخصیت‌های اصلاح طلب اقدام جالبی کرد که باعث وحدت و انسجام بیشتر در دولت خواهد شد تا بتواند در این شرایط سختی که دولت بعد بر سرکار می‌آید و با توجه به وضعیت اقتصادی که داریم و فشارهای بین المللی کشور را اداه کند.

 نماینده مجلس دهم تشریح کرد: بازگرداندن نقدینگی اوراق بهادار و بدهی به صندوق‌هایی نظیر تامین اجتماعی مشکلاتی است که دولت با آن مواجه خواهد بود و این مشکلات نیاز به همکاری همه احزب و جریانات سیاسی کشور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۳۲ ۱۸ تير ۱۴۰۰
سلام جریان ها به اندازه کافی بردند و خوردند .دیگر نیاز به همکاری آنها نیست اکنون وقت آفت زدایی و هرس است اکنون وقت مبارزه با فساد است . اکنون وقت محاکمه جریان های حاکم قبلی است . اکنون وقت تحول و اقدام ضد لیبرالی است . اکنون وقت کاهش فاصله طبقاتی و گرفتن حق مظلومان از کاخ نشینان است اکنون وقت تدوین قوانینی است برای مبارزه با سربازان صهیونیست داخلی ( تجمیع کنندگان مسکن ، مغازه و زمین های مسکونی ، مافیای صادرات و واردات ، دلالان و... ) مهندس گودرزی
آخرین اخبار