خون چمن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جریان اصلاحات فعلا در حال سامان دادن به بدنه اجتماعی خود است

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضعیت حزب متبوع خود توضیحاتی ارائه داد.

محمد خون چمن دبیرکل حزب جوانان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دعوت سید ابراهیم رئیسی از احزاب اصلاح طلب برای همکاری با دولت گفت: معتقدم که  اصل اقدام بسیار مثبت و خوب است و اگر در عمل هم از این افراد استفاده کند بسیار خوب‌تر.

او درباره ادامه داشتن چنین نشست‌هایی بیان کرد: اگر آقای رئیسی خودش تمایل به برگزاری چنین نشست‌هایی داشته باشد قطعا تداوم خواهد داشت، اما اگر محدودیت برایش ایجاد کنند و اجازه ندهند که به جریان اصلاحات توجه کند این نشست‌ها تداوم نخواهند داشت.

خون چمن درباره وضعیت فعلی حزب متبوع خود نیز گفت: جریان اصلاحات در حال حاضر در حال سامان دادن به بدنه اجتماعی خود است و تشکیلات حزبی خود را سر و سامان می‌بخشد، البته اگر فضایی برای این جریان باز شود و نامزدهایش در ادوار بعدی انتخابات تایید شوند.

دبیرکل حزب جوانان ایران، با تاکید بر ایجاد یک اصلاح درونی درون جریان اصلاحات تصریح کرد: قطعا در درون هر جریان سیاسی نوعی آسیب‌هایی وجود دارد که باید اصلاح شود، نمی‌توان این اصلاحات را در حال حاضر رسانه‌ای کرد اما باید نوعی آسیب شناسی ایجاد شود.

وی تاکید کرد: قطعا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنان برنامه‌های خود را ادامه خواهد داد، اما ممکن است تغییری در جبهه اصلاحات ایران ایجاد شود.

او درباره احتمال خط خوردن نام حزب کارگزاران از این جبهه بیان کرد: کارگزاران خود اعلام کرده که هر مجموعه ای که به صندوق فکر نکند با او او کار نخواهیم کرد؛ ولی هنوز هیچ تصمیم رسمی برای جدا شدن گرفته نشده و فعلا تصمیم همان حرکت جبهه‌ای است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار