توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای باغملک خوزستان

با نصب وراه اندازی دکل روستایی جدید آبگرمک پوشش شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای شهرستان باغملک تقویت و توسعه پیدا کرد.

رحیم فلاح زادهمدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه شبکه ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی بین روستا‌ها و شهر‌ها با تلاش کارشناسان فنی حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان، سایت جدید روستایی همراه اول آبگرمک با تکنولوژی ۲G نصب و راه اندازی شد.

او افزود: با وارد مدار شدن دکل روستایی آبگرمک، روستا‌های پوتو، بهره، دره نا و بهاره از توابع شهرستان باغملک زیر پوشش شبکه همراه اول قرار گرفت و ساکنین این روستا‌ها از نعمت تلفن همراه اول با پوشش مطلوب تری بهره‌مند شدند.

گفتنی است مخابرات منطقه خوزستان جهت توسعه، پایداری و تقویت پوشش شبکه گسترده همراه اول به منظور بهره گیری بیشتر روستاییان از نعمت تلفن همراه، طبق زمان بندی و برنامه‌ای مدون اقدام به نصب و راه اندازی دکل تلفن همراه در روستا‌های دور دست و صعب العبور کرده است و انشالله با اجرای پروژه توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی و شبکه فیبر نوری در این مناطق، امکان ارتقای تکنولوژی و افزایش پهنای باند این سایت‌ها جهت بهره مندی روستاییان و ارائه خدمات مبتنی بر دیتای همراه اول در آینده نیز، فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.