بازشماری آرای انتخابات شورای شهر دشت آزادگان

رئیس ستاد انتخابات دشت آزادگان از بازشماری آرای ۵ صندوق اخذ رای انتخابات شورا‌های شهر با هدف صیانت از آرای مردم خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازشماری آرای انتخابات در شهرستان گفت: با هدف صیانت از آرای مردمی و حفظ حقوق نامزد‌های انتخابات و رفع شائبه‌های مطرح شده، ۵ صندوق اخذ رأی انتخابات شورا‌های شهرستان از ۱۳۴ صندوق موجود، با اعلام هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های استان و شهرستان بازشماری شدند.

او افزود: این بازشماری در محل فرمانداری دشت آزادگان و با نظارت همه اعضای ستاد و هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان بازشماری این تعداد صورت گرفت.

سیلاوی اظهار داشت: بر اساس قانون و پس از اعلام آگهی نتایج شمارش صندوق‌های اخذ رأی، در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شورار‌های اسلامی کشور و ماده ۷۰ آئین نامه اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، از تاریخ انتشار آگهی در تاریخ ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۰، به مدت ۲ روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی بود.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: بر همین اساس تعداد ۳۶ اعتراض تا کنون از سوی برخی از نامزد‌ها دریافت شده که با تشکیل جلسه مشترک هیأت اجرایی و نظارت، به این اعتراض‌ها رسیدگی و پس از آن هیات نظارت انتخابات اعلام کرد تا تعداد ۵ صندوق، بازشماری مجدد آن انجام شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه و بازشماری در کمال آرامش و رعایت قانون صورت گرفت، ادامه داد: تغییری در انتخابات و نسبت آراء مشاهده نشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.