رئیس دانشگاه پیام نور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آموزش‌های دانشگاه پیام نور در مهر هم مجازی می‌شود

زمانی گفت: دانشجویان کارشناسی در مهر مجازی آموزش می‌بینند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صورت واکسینه شدن در دانشگاه حاضر خواهند شد.

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی دانشگاه برای حضوری شدن آموزش‌ها از مهر ۱۴۰۰ اظهار کرد: دانشگاه پیام نور تا قبل از ویروس کرونا آموزش‌های خود را به صورت ترکیبی، یعنی حضوری و مجازی پیش می‌برد.

او افزود: در دوران پاندمی کرونا آموزش‌های تمامی دانشگاه‌های جهان به خصوص دانشگاه پیام نور به سمت استفاده از فضای الکترونیکی سوق پیدا کرد و ما هم از این فضا بیشتر استفاده کردیم.

زمانی تصریح کرد: طبق اساس نامه‌ای که در اختیار دانشگاه پیام نور قرار گرفته، می‌توانیم بحث آموزش ترکیبی را در هر قسمتی مورد استفاده قرار دهیم و مطابق شرایط فعلی از نظر ویروس کرونا دانشجویان کارشناسی در مهر ماه مجازی آموزش می‌بینند.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی مقاطع ارشد و دکتری به خصوص آن‌هایی که نیاز به فعالیت در آزمایشگاه‌ها را دارند، در صورتی که در مرداد ماه واکسینه شوند به احتمال زیاد حضوری آموزش می‌بینند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.