کشته شدن شماری در پی بمباران پادگان ارتش منصور هادی

در پی بمباران ارتش رئیس جمهور مستعفی یمن، شماری کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ارم نیوز، رسانه‌های خبری و فعالان شبکه‌های اجتماعی امروز، یکشنبه اعلام کردند در پی بمباران موشکی یک پادگان متعلق به ارتش منصوری هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در استان ابین در جنوب این کشور، شماری کشته شدند.

نشریه محلی حضرموت یمن به نقل از شاهدان عینی در شهر مودیه در استان ابین اعلام کرد صدای انفجاری شدید شنیده شده است که منطقه را لرزانده است.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند این انفجار «لشکر پنجم نیرو‌های زمینی در شهر مودیه در استان ابین» را هدف قرار داد که در پی آن ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، روزنامه محلی الغد به نقل از برخی منابع در لشکر پنجم ارتش منصور هادی اعلام کرد این پادگان با حمله‌ای هوایی از سوی طرف‌های ناشناس هدف گرفته شد و هواپیمایی که این حمله هوایی را انجام را انجام داده است، هویتش مشخص نیست. این نشریه همچنین به نقل از برخی منابع که هویت شان مشخص نیست، اعلام کرده است این موشک در مرکز پادگان که ده‌ها سرباز در آنجا حضور داشتند، سقوط کرد که در پی آن افراد زخمی و کشته شده به بیمارستان مودیه منتقل شدند.

این در حالی است که برخی فعالان توییتری اعلام کردند در پی هدف گرفته شدن مسجد لشکر پنجم استان ابین، بیش از ۲۰ سرباز کشته و زخمی شدند. همچنین یکی دیگر از کاربران توییتری اعلام کرده است در پی سقوط یک موشک از جنگنده‌ای اماراتی در مسجد لشکر پنجم، بیش از ۲۸ نفر در مودیه کشته و زخمی شدند.

پیش از این نیز روزنامه العربی الجدید چاپ لندن اعلام کرده بود که امارات به تلاش‌های خود برای گسترش نفوذ و تسلط بر جزیره سقطری یمن که در قلب اقیانوس هند واقع است و یکی از مهم‌ترین علل درگیری میان امارات و دولت یمن به شمار می‌آید، ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
چرا در بلاد مسلمین جنگ و خونریزی و بلاد کفر آرام است
آخرین اخبار