رییس سازمان حمایت:

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هوشمند، قیمت‌ها را کنترل می‌کند

یک مقام مسئول گفت: ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای هوشمند در ثبات و امنیت غذایی کمک می‌کنند و در کاهش بخشی از هزینه کالا برای مصرف کننده تاثیر گذار است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  شاتا، عباس تابش در بازدید از انبار کالاهای ذخیره شده در یکی از انبارهای کشور  گفت: وجود کالا در انبار موجب ثبات قیمت ها و در نتیجه حفظ آرامش بازار خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت حقوق از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ادامه به نقش تحریم در افزایش قیمت تمام شده کالا اشاره کرد و افزود: علاوه بر تحریم، کرونا و خشکسالی نیز در قیمت تمام شده دخیل بوده که با ذخیره سازی به موقع کالا از کمبود آن جلوگیری شده است.

تابش در پایان تاکید کرد: ایجاد فروشگاههای زنجیره ای هوشمند در ثبات و امنیت غذایی کمک می کنند و در کاهش بخشی از هزینه کالا برای مصرف کننده تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۳ تير ۱۴۰۰
کجا کنترل میکنن . من رفتم فروشگاه زنجیره‌ای... اونجا عوض این که جنس ارزون باشه یه دونه پودر کاکائو زده روش قیمت ۳۳ تومن بعدش تخفیف خورده ۲۸ تومن میگه ۲۹ هزار تومن باید بدی یعنی هزار تومان اضافه رفتم همون پودر کاکائو رو از قنادی گرفتم ۱۱ تومن حالا کیه که تو این مملکت بی‌صاحب نظارت کنه دوقلم جنس خریدم شده صد هزار تومان شیری که کیلویی دو تومن بود شده کیلویی ۷ تومن دو کیلو میخواستم بگیرم ۱۴ تومن کلی شیر میشد اومدم یه دونه شیر پاکتی کوچیک گرفتم ۱۵ تومن همون بود هفت تومن بسته مسئولین حیا کنین نمیشه چیزی خرید
آخرین اخبار