حماس حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد

سخنگوی جنبش حماس حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه را محکوم و تاکید کرد که این تلاشی پوچ برای ترمیم وجهه مخدوش این رژیم بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (یک‌شنبه) به حمله بامداد رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه واکنش نشان داد.

او در توئیتر خود نوشت: حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، تلاشی نافرجام برای متوقف کردن تلاش‌های ملت فلسطین در باز پس گیری حقوق خود و همچنین تلاشی پوچ برای بهبود وجهه‌ای است که به علت عملیات شمشیر قدس مخدوش شده است.

حازم قاسم افزود: ملت و نیرو‌های مقاومت فلسطین با وجود ظلم‌های رژیم صهیونیستی به مبارزات خود برای کسب حق برخورداری از زندگی آزاد و با عزت ادامه خواهند داد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی همچون هر بار، در تغییر معادلات یا تحمیل واقعیت‌های کنونی شکست خواهد خورد.

خبرنگار شبکه المیادین بامداد امروز (یک‌شنبه) از انجام دو حمله هوایی در جنوب نوار غزه خبر داد و اعلام کرد در حملات رژیم صهیونیستی یک پایگاه مقاومت در جنوب نوار غزه هدف گرفته شد.

همچنین رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند گزارش‌های اولیه از شهادت یک نفر در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه حکایت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار