کاهش ۷۰ درصدی ارزش معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه در سه ماهه اول امسال

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه از کاهش ۷۰ درصدی ارزش معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : در سه ماهه اول امسال ارزش معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه به دو هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به بهار پارسال کاهش ۷۰ درصدی داشته است.

او دلیل این کاهش ارزش معاملات را شرایط رکود بازار، انتظار سهامداران درباره آینده بازار، انتظار نتایج انتخابات ریاست جمهوری و توافقات برجام و... دانست.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: شرایط بازار در پارسال از نظر رونق بسیار متفاوت بود و از همین رو حجم معاملات در بهار ۱۳۹۹ بسیار بالا بود.

بهمن افزود: از مجموع معاملات صورت گرفته در سه ماهه اول امسال ۶۱ درصد مربوط به فروش سهام و ۳۹ درصد مربوط به خرید بوده است.

او از صدور شش هزار کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در سه ماهه اول امسال خبر داد و با بیان اینکه این عدد در سه ماه پارسال بیش از ۱۷۵ هزار کد معاملاتی بوده، ادامه داد: هم اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر معادل ۶۰ درصد جمعیت استان کد بورسی دارند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه دلیل کاهش تعداد کد‌های بورسی نسبت به پارسال را کاهش رونق بازار و استقبال نکردن از بورس دانست و افزود: عمده کد‌های ایجاد شده در پارسال مربوط به سهام عدالت بود.

بهمن گفت: البته در دو هفته اخیر که روند بازار قدری مثبت شده، افزایش استقبال از بازار و مراجعات برای گرفتن کد بورسی را داشته ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.