مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد؛

۷۶۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی در دستان طرح راهداری محوری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طرح راهداری‌ محوری در ۷۶۰ کیلومتر از راه‌های خراسان رضوی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: طرح راهداری محوری از اول اردیبهشت در جاده‌های چناران - نیشابور - شاهرود به طول ۳۳۰ کیلومتر، مشهد - قوچان - چناران به طول ۱۵۰ کیلومتر و مشهد - تربت حیدریه به طول ۲۸۰ کیلومتر آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


او هدف از اجرای این طرح را انسجام در عملیات راهداری و فعالیت‌های دوره‌ای این اداره کل عنوان کرد و افزود: به همین منظور تاکنون فعالیت‌هایی در استان انجام شده است که شامل لکه‌گیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، درزگیری، اصلاح شیب شیروانی، پاک‌سازی شانه راه، رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، جمع‌آوری و حذف تابلو‌های معیوب، تخلیه قنو‌ها و حاشیه جاده‌ها، ترمیم و احیای خط‌کشی راهها، تنقیه پل، پاک‌سازی دستک‌ها و دیواره‌ها و تعمیر و اصلاح روشنایی نقطه‌ای و طولی در تونل‌ها می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: ۱۳ فعالیت در قالب این طرح با استفاده از ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۸۰ نفر از کارکنان راهداری در طول راه‌های استان اجرا می‌شود.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار