برخی جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: براساس گزارش راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارندگی‌های امروز موجب لغزندگی سطح برخی جاده‌های خراسان رضوی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:   بارندگی، لغزندگی راه‌های شهرستان مه‌ولات و جاده‌های قوچان - درگز و آزادراه مشهد - باغچه را در پی داشته است.

او ضمن رد برخی گزارش‌ها مبنی بر انسداد جاده مشهد - کلات افزود: این جاده اصلی باز است و رفت و آمد در آن به صورت عادی جریان دارد، البته بارش‌های دیشب موجب اختلال در تردد چند ساعته در برخی جاده‌های اصلی و مسدودی راه‌های روستایی کلات شد، اما اکنون تمامی راه‌های روستایی شهرستان کلات باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ریزش باران که از عصر دیروز در خراسان رضوی شدت گرفته است امروز همچنان به صورت پرحجم ادامه دارد و تا روز سه‌شنبه هفته جاری به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

او تصریح کرد:همچنین به دنبال فعالیت این سامانه بارشی، رگبار توأم با رعد و برق، بارش تگرگ، آبگرفتگی خیابان ها، احتمال سیلاب، افزایش شدت وزش باد و احتمال بروز خسارت در بیشتر نقاط خراسان رضوی به ویژه در نیمه غربی و بخش‌های شمالی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.