مشکلات خود در سامانه های بانکی را به ما بگویید

مشکلات متعددی در حوزه تراکنش‌های بانکی از طریق سامانه‌ها به وجود می‌آید و شما می‌توانید عمده‌ترین این مشکلات را به ما بگویید تا به بررسی و رفع آن‌ها بپردازیم.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تراکنش، فقط با کارت متعلق به صاحب شماره موبایل مجاز است، این قانونی بود که دی ماه سال گذشته طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی اعمال شد. اما چند درصد مردم از این خبر مطلع شدند؟! اطلاع رسانی کم بانک مرکزی در این زمینه باعث شد تا بسیاری از مردم در تراکنشات خود به مشکل بخورند یا حتی اس ام اس بانک آن‌ها غیرفعال شود.

بیشتر مشترکان بانک‌ها، بعد از اینکه متوجه شدند دیگر نمی توانند تراکنشات مالیشان را با سامانه‌های الکترونیک بانکی انجام دهند، متوجه این قانون شدند. اما پس از گذشت ۹ ماه هنوز هم مردم در سامانه‌های الکترونیکی بانک ها با این موضوع مشکل دارند و نمی توانند تراکنش انجام دهند.  در تصاویر زیر چند نمونه از این مشکلات را مشاهده می‌کنید:

مشکلات سامانه الکترونیک بانکی

مشکلات سامانه الکترونیک بانکی

مشکلات سامانه الکترونیک بانکی

حالا شما چه مشکلاتی با سامانه‌های الکترونیکی بانکی دارید، با بیان این معضلات که مسیر شما را به شعب بانکی آن هم در این شرایط ویژه کرونایی می اندازد را به ما بگویید تا به بررسی و حل آن ها از طریق بانک ها بپردازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدجوادناظمی
۱۹:۵۱ ۱۲ تير ۱۴۰۰
سلام در۶تیر قبض موبایلم را با سامانه از طریق به پرداخت ملت
مخابرات میگه به حساب ما نیامده
به پرداخت میگه انجام شده وواریز شده رسید بانک من هم تراکنش را موفقیت آمیز نشان میده واز حساب هم کم شده.حالا موندیم چه بایدکرد
آخرین اخبار